Jak zamówić i skorzystać z Tele-busa?
1. Zadzwoń do dyspozytorni Tele-bus pod jeden z dwóch numerów: 800 54 17 17; 12 254 17 17
2. Podaj dyspozytorowi swoje imię i nazwisko lub kod klienta, jeśli dokonałeś już rejestracji, a następnie
- wskaż czas (dzień, godzinę), wybrany przystanek, z którego chciałbyś wyruszyć oraz przystanek docelowy, lub
- wskaż czas (dzień i godzinę), w którym chciałbyś się znaleźć na przystanku docelowym oraz przestanek, z którego chcesz rozpocząć podróż
- poczekaj na potwierdzenie dyspozytora i numer Tele-busa, do którego masz wsiąść
3. Udaj się na wskazany przez siebie przystanek w odpowiednim czasie i wsiądź do niebiesko-zielonego Tele-busa o wskazanym numerze.
Zamówienia na Tele-bus można również składać przez stronę www pod adresem https://telebus.mpk.krakow.pl/TelebusBooking oraz przez aplikację na urządzenia mobilne pn. „TELE-BUS Kraków”, dostępną w sklepie Play (urządzenia z systemem operacyjnym Android 6+) oraz w Apple Store (urządzenia z systemem operacyjnym iOS 9+).