II. Warunki przystąpienia do Konkursu, terminarz.
1. W Konkursie może wziąć udział każdy uczestnik wydarzenia pn. Dzień Dziecka organizowanego przez Organizatora w dniu 29 maja 2016 roku w Krakowie na terenie Zajezdni Podgórze.
2. Przystąpienie do Konkursu następuje poprzez przesłanie zdjęcia, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres:konkurs@mpk.krakow.pl. Zdjęcia można przesyłać w dniach od 30 maja 2016 roku do 5 czerwca 2016 roku. Prace zgłoszone po terminie nie będą oceniane.
3. Poprzez przesłanie zdjęcia na adres e-mail wskazany w podpunkcie 2 powyżej Uczestnik akceptuje Regulamin i udziela Organizatorowi licencji, o której mowa w pkt. III ppkt. 3 Regulaminu.
4. Prace fotograficzne składane w Konkursie muszą spełniać wymogi opisane w Regulaminie.
III. Wymagania dotyczące prac konkursowych.
1. Każdy Uczestnik może nadesłać jedno zdjęcie (osoby chcące wziąć wspólny udział w Konkursie mogą nadesłać jedno wspólne zdjęcie) o parametrach: format JPG, wielkość pliku max. 10 MB, rozdzielczość 72 dpi.
Elementem niezbędnym zdjęcia konkursowego musi być: Maskotka Organizatora – TRAMBUŚ prezentowana podczas Dnia Dziecka.
2. Prace nadesłane na Konkurs muszą być pracami własnymi, nigdzie wcześniej nie publikowanymi i nie przedstawianymi na innych konkursach. Nadesłanie pracy na Konkurs jest jednoznaczne ze złożeniem deklaracji potwierdzającej powyższe okoliczności.
3. Nadesłanie pracy na Konkurs jest jednoznaczne z udzieleniem nieodpłatnej licencji do wykorzystywania pracy (lub jej części) na następujących polach eksploatacji: wystawianie pracy, publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w szczególności w Internecie (w tym na portalu Facebook), wprowadzanie pracy do obrotu, w szczególności druk w dowolnej liczbie publikacji i w dowolnym nakładzie, wykorzystywanie w celach marketingowo- promocyjnych, wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową. Licencja obejmuje również prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego.
4. Uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych w zakresie wskazanym w załączniku Nr 1 do Regulaminu. Administratorem danych jest Organizator.
5. Nadesłane egzemplarze prac przechodzą nieodpłatnie na własność Organizatora i nie będą zwracane autorom.
IV. Ocena prac konkursowych.
1. Konkurs jest dwuetapowy.
2. W pierwszym etapie oceny, który będzie miał miejsce od 30 maja 2016 roku do 5 czerwca 2016 roku prace będzie oceniać Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora.
3. Komisja będzie składać się z 4-5 osób.
4. Prace niespełniające zasad uczestnictwa, bądź nadesłane po terminie, nie będą brane
pod uwagę przez Komisję Konkursową.
5. Komisja Konkursowa będzie oceniała prace pod względem :
1) zgodności z tematem i celami Konkursu,
2) estetyki, oryginalności i innowacyjności pracy.
6. Komisja dokona wyboru 5 najlepszych zdjęć. Do osób, których prace zostaną wybrane Organizator prześle kartę zgłoszenia, której wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
7. Warunkiem przejścia pracy do II etapu oceny będzie przesłanie do dnia 10 czerwca 2016 r. przez osoby, których prace zostały zakwalifikowane przez Komisję Konkursową, wypełnionej i kompletnej karty zgłoszenia na adres: MPK S.A. Kraków,ul. Brożka 3, 30-347 Kraków lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: konkurs@mpk.krakow.pl,. Pod uwagę będzie brana data wpływu pracy do siedziby Organizatora lub na adres e-mail. W przypadku osoby nie mającej pełnej zdolności do czynności prawnych kartę zgłoszenia wypełnia jej przedstawiciel prawny.
8. Wypełnienie i przesłanie w terminie do dnia 10 czerwca 2016 r. do godz. 12:00 karty zgłoszenia jest równoznaczne z przejściem pracy do II etapu oceny. Brak przesłania formularza we wskazanym terminie jest równoznaczny z rezygnacją z udziału w Konkursie.
9. Osoba wypełniająca kartę zgłoszenia ma obowiązek podania danych aktualnych i prawdziwych. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie danych nieprawdziwych lub niekompletnych.
10. Zdjęcia wybrane przez Komisję Konkursową umieszczone zostaną na profilu Organizatora na portalu Facebook w dniu 10 czerwca 2016 r. od godz. 13:00 i do dnia 15 czerwca 2016 r. do godz. 13:00. W ramach II etapu oceny na zdjęcia będą głosowali wszyscy zalogowani użytkownicy Facebooka. Komisja Konkursowa, biorąc pod uwagę głosy oddane przez zalogowanych użytkowników portalu Facebook, utworzy listę rankingową prac. O kolejności na liście rankingowej decydować będzie ilość oddanych głosów/kliknięć „Lubię to”.
11. Ogłoszenie wyników II etapu Konkursu będzie miało miejsce na profilu Organizatora na portalu Facebook dnia 15 czerwca 2016 r.
12. O dokładnym miejscu i terminie rozdania nagród laureaci Konkursu zostaną powiadomieni przez Organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej, w ciągu 14 dni od dnia rozstrzygnięcia Konkursu.
V. Nagrody
1. Nagroda I - zwiedzanie Głównej Dyspozytorni Ruchu MPK S.A. w Krakowie przy ul. św. Wawrzyńca 13 w Krakowie + zestaw gadżetów.
2. Nagroda II, III - zestaw gadżetów.
VI. Postanowienia dodatkowe.
1. Organizator nie zwraca Uczestnikom żadnych kosztów związanych z uczestnictwem w Konkursie, w tym kosztów związanych z odbiorem nagrody w Krakowie takich jak np. transport i koszty pobytu.
2. Odpowiedzialność za naruszenie praw osób trzecich do zdjęcia nadesłanego na Konkurs w całości obciąża Uczestnika Konkursu.
3. Załącznikiem do niniejszego Regulaminu jest wzór Karty Zgłoszenia wraz z oświadczeniem o samodzielnym wykonaniu pracy, o udzieleniu licencji, o której mowa w pkt. III Regulaminu oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
4. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
5. Sytuacje nieobjęte niniejszym regulaminem rozstrzyga Organizator.
6. Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie MPK w Krakowie przy ul. pok. 230) lub telefonicznie: 12 254 10 72. Szczegółowych informacji udziela Lilianna Jakiel.