Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie uprzejmie informuje, że świadczy usługi dodatkowe w zakresie wynajmu pojazdów.
Proponujemy obsługę transportową:
- imprez masowych
- wycieczek szkolnych
- konferencji i zjazdów
- uroczystości
- akcji promocyjnych
W naszej ofercie posiadamy wyłącznie autobusy miejskie (krótkie i przegubowe).
UWAGA!!!
NIE posiadamy autokarów wycieczkowych - turystycznych do obsługi dalekobieżnych tras.
Zlecenia realizujemy wyłącznie na terenie miasta Krakowa oraz gmin ościennych, które objęte są autobusową siecią aglomeracyjną.
ZAPRASZAMY do korzystania z naszych usług !!
Kontakt:
Dział Zarządzania Ruchem
Kraków, ul. św. Wawrzyńca 13
tel. 12 254-13-47, od pon. do pt. w godz. 7:00-15:00
e-mail: wynajem@mpk.krakow.pl
Co warto wiedzieć:
Cena minimalnego zlecenia wynajmu pojazdu obejmuje: do 3 godzin wynajmu pojazdu i do 54 km. Czas wynajmu pojazdu oraz przejechane kilometry są liczone od wyjazdu pojazdu z zajezdni (do miejsca rozpoczęcia świadczenia usługi) do powrotu (do zajezdni).
W przypadku realizacji przewozu lub jego części w porze nocnej tj. pomiędzy 22:00 a 6:00, dolicza się dodatek w wysokości 20% do ceny usługi.
Świadczenie usług przewozowych objęte jest podatkiem VAT w wysokości 8%.
Dopuszcza się rezygnację ze zlecenia lub jego modyfikację w terminie do 48 godzin przed ustalonym terminem jego realizacji. W razie rezygnacji ze zlecenia w czasie krótszym niż 48 godzin zamawiający ponosi koszt odpowiadający 50% wartości minimalnego zlecenia.
Informację o rezygnacji ze zlecenia lub jego modyfikacji przyjmuje się osobiście w Dziale Zarządzania Ruchem MPK S.A ul. Św. Wawrzyńca 13 lub telefonicznie pod numerem tel. 012-254-13-47 w godz. 7:00-15:00 lub e-mail wynajem@mpk.krakow.pl
Rezygnacji ze zlecenia lub jego modyfikacji może dokonać osoba do tego upoważniona (wymieniona na druku zlecenia).
Osoby zainteresowane wynajmem pojazdów, nie posiadające żadnych nieuregulowanych zobowiązań wobec MPK, mogą złożyć zamówienie na wykonanie usługi transportowej na specjalnie przygotowanym formularzu dostępnym poniżej:
Warunki wynajmu:
- Osoby fizyczne.
Zamówienia należy składać osobiście w Dziale Zarządzania Ruchem, przy ul. św. Wawrzyńca 13, (po wcześniejszym telefonicznym potwierdzeniu wolnego terminu) lub mailowo na adres wynajem@mpk.krakow.pl. Osoba fizyczna powinna przedłożyć dokument tożsamości (dowód osobisty) oraz podpisane oświadczenie:
„Oświadczam, że znane mi są aktualne ceny i obowiązujące zasady wynajmu pojazdów z MPK S.A w Krakowie, jednocześnie wyrażam zgodę na wystawienie i przesłanie faktury VAT bez mojego podpisu”.
- Osoby prawne (podmioty prowadzące działalność gospodarczą, firmy lub instytucje)
Osoby prawne mogą składać zamówienia osobiście w Dziale Zarządzania Ruchem (miejsce - jak osoby fizyczne), oraz przesyłać na adres wynajem@mpk.krakow.pl po wydrukowaniu, podpisaniu i zeskanowaniu wymaganych dokumentów:
- Zaświadczenie o wpisie do właściwego rejestru (ewidencji) działalności gospodarczej,
- Regon
- NIP
- Podpisane oświadczenie: „Oświadczam, że znane mi są aktualne ceny i obowiązujące zasady wynajmu pojazdów z MPK S.A w Krakowie, jednocześnie wyrażam zgodę na wystawienie i przesłanie faktury VAT bez mojego podpisu”.
Zaświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 powinno być zaktualizowane, tzn. z okresu co najwyżej 3-ch miesięcy sprzed daty realizacji usługi.
Dodatkowe informacje:
Zamówienie przewozu można dokonać:
Osoby fizyczne osobiście na ul. Św. Wawrzyńca 13, po wcześniejszym umówieniu tel. (12) 254-13-47
Firmy Stowarzyszenia itp., drogą pocztową lub e-mailem wynajem@mpk.krakow.pl składając zamówienie najpóźniej 5 dni roboczych przed terminem realizacji zamówienia (po wcześniejszym telefonicznym potwierdzeniu wolnego terminu). Wraz z kopiami nadania NIP, Regon i KRS: na adres ul. Św. Wawrzyńca 13, 31-060 Kraków
- „Oświadczam, że znane mi są aktualne ceny i obowiązujące zasady wynajmu pojazdów z MPK S.A w Krakowie, jednocześnie wyrażam zgodę na wystawienie i przesłanie faktury VAT bez mojego podpisu”.
- Opłata za zlecenie naliczana jest wg cennika obowiązującego w dniu realizacji usługi przewozowej.
- W przypadku konieczności zabezpieczenia przejazdu wynajmowanych pojazdów przez służby nadzoru ruchu, możliwe jest naliczenie dodatkowych kosztów do zlecenia.
- W przypadku zanieczyszczenia lub uszkodzenia pojazdu podczas usługi transportowej, zamawiający ponosi dodatkowe koszty związane z posprzątaniem lub naprawą pojazdu.
- Przyjmowanie zleceń oraz szczegółowe informacje: Dział Zarządzania Ruchem - MPK S.A, ul. św. Wawrzyńca 13, pon. do pt. w godz. 7:00-15:00, tel. 012-254-13-47 Uwaga! Osoby fizyczne mogą składać zamówienia wyłącznie osobiście.