Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie zatrudni pracownika na stanowisku Specjalista ds. Cyberbezpieczeństwa
Ramowy zakres obowiązków:
- wdrożenie, utrzymanie i rozwój zaawansowanych rozwiązań bezpieczeństwa systemów i aplikacji w przedsiębiorstwie
- administrowanie i optymalizacja rozwiązań bezpieczeństwa w zakresie architektury, technologii i standardów
- konfigurowanie zasad bezpieczeństwa, zarządzanie kontrolą dostępu oraz wdrażanie najlepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa aplikacji i danych
- analiza zagrożeń w systemach SIEM, EDR/XDR, AV
- monitorowanie środowisk IT pod kątem zagrożeń, identyfikacja i analiza incydentów bezpieczeństwa oraz reagowanie na nie w razie potrzeby
- współpraca z zespołami I i II linii wsparcia, programistami i specjalistami IT w celu integracji narzędzi i procesów bezpieczeństwa
- edukowanie zespołów i użytkowników w zakresie bezpieczeństwa IT
- zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzania i dostępu do danych
- wdrażanie aktualizacji i poprawek systemowych
- wdrażanie nowych systemów oraz modyfikacja konfiguracji istniejących usług IT
- wsparcie projektów informatycznych w zakresie bezpieczeństwa
- delegowanie obowiązków
- współpraca z III linią wsparcia
- sporządzanie dokumentacji oraz procedur
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane wyższe (lub w trakcie studiów) o profilu telekomunikacyjnym, informatycznym, elektronicznym lub pokrewnym
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, z praktycznym doświadczeniem w administrowaniu i zarządzaniu bezpieczeństwem
- znajomość systemów EDR, XDR, SOC, SIEM, AV
- znajomość technologii i systemów kopii zapasowych
- dobra znajomość koncepcji bezpieczeństwa IT
- praktyczna znajomość monitorowania i zabezpieczania aplikacji
- doświadczenie w tworzeniu i utrzymywaniu polityk bezpieczeństwa, konfigurowaniu kontroli dostępu oraz przeprowadzaniu analizy ryzyka
- dobra znajomość protokołów sieciowych, narzędzi i standardów bezpieczeństwa
- zdolność do pracy pod presją czasu oraz szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
- znajomość systemu ServiceDesk Plus lub innego oprogramowania pomocy technicznej IT
- skrupulatność w dokumentowaniu wykonywanych prac
- wiedza z zakresu Disaster Recovery
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat
- pracę w zespole II linii wsparcia IT od poniedziałku do piątku
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
- dostęp do autoryzowanych szkoleń w zakresie IT
- wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i wiedzy
- szerokie możliwości w zakresie dalszego podnoszenia kwalifikacji
- możliwość rozwoju zawodowego i realne szanse awansu
- bezpłatny parking dla pracowników
- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, obejmujących m.in.:
- uprawnienia do bezpłatnych przejazdów komunikacją miejską
- dofinansowanie do wypoczynku pracownika oraz członków rodziny
- możliwość rodzinnego wypoczynku w firmowym ośrodku wypoczynkowym w Zakopanem
- kartę Multisport
- dofinansowanie do szerokiej oferty zajęć sportowych i kulturalnychdoskonałe zaplecze socjalne w miejscu pracy
- doskonałe zaplecze socjalne w miejscu pracy
- możliwość trenowania w drużynie piłki nożnej lub grupie biegowej „MPK Runners Kraków"