Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie zatrudni pracownika na stanowisko: Specjalista ds. Zarządzania Centrum Danych
Ramowy zakres obowiązków:
- rozwijanie, zarządzanie i nadzór nad infrastrukturą Centrum Danych, w tym serwerami, macierzami i siecią SAN
- administracja systemami korporacyjnymi opartymi na wirtualizacji VMware i Oracle KVM
- zarządzanie systemami Windows Server (2012/2016/2019/2022) oraz usługami: AD, GPO, DNS, DHCP, IIS, WSUS, RDS, FS, Exchange, Azure
- obsługa systemów kopii zapasowych i składowania danych (Dell EMC, Quantum)
- monitorowanie infrastruktury IT, wdrażanie aktualizacji oraz zapewnienie bezpieczeństwa systemów
- zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzania i dostępu do danych
- zarządzanie, monitorowanie i reagowanie na awarie w zakresie infrastruktury i aplikacji biznesowych
- wdrażanie nowych systemów oraz modyfikacja konfiguracji istniejących usług IT
- wsparcie projektów informatycznych
- delegowanie obowiązków
- współpraca z III linią wsparcia
- sporządzanie dokumentacji oraz procedur (przygotowywanie rysunków, schematów, specyfikacji)
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane wyższe (lub w trakcie studiów) o profilu telekomunikacyjnym, informatycznym, elektronicznym lub pokrewnym
- bardzo dobra znajomość budowy, konfiguracji i administracji serwerów Blade, macierzy typu enterprise oraz protokołów transmisji danych (FC, iSCSI)
- praktyczna znajomość technologii wirtualizacji VMware
- znajomość technologii i systemów kopii zapasowych
- bardzo dobra znajomość systemów Windows Server oraz podstawowa znajomość systemów Linux (mile widziana)
- doświadczenie w pracy z urządzeniami sieciowymi Cisco, HP Aruba, Fortinet, Dell
- znajomość zasad wysokiej dostępności, ciągłości działania oraz bezpieczeństwa systemów IT, zgodnie z praktykami ITIL
- znajomość narzędzi monitoringu oraz diagnostycznych (mile widziane OpManager)
- zdolność do pracy pod presją czasu oraz szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
- znajomość systemu ServiceDesk Plus lub innego oprogramowania pomocy technicznej IT
- skrupulatność w dokumentowaniu wykonywanych prac
- mile widziana wiedza z zakresu Disaster Recovery
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat
- pracę w zespole II linii wsparcia IT od poniedziałku do piątku
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
- dostęp do autoryzowanych szkoleń w zakresie IT
- wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i wiedzy
- szerokie możliwości w zakresie dalszego podnoszenia kwalifikacji
- możliwość rozwoju zawodowego i realne szanse awansu
- bezpłatny parking dla pracownikówatrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, obejmujących m.in.:
- uprawnienia do bezpłatnych przejazdów komunikacją miejską
- dofinansowanie do wypoczynku pracownika oraz członków rodziny
- możliwość rodzinnego wypoczynku w firmowym ośrodku wypoczynkowym
w Zakopanem - kartę Multisport
- dofinansowanie do szerokiej oferty zajęć sportowych i kulturalnychdoskonałe zaplecze socjalne w miejscu pracy
- doskonałe zaplecze socjalne w miejscu pracy
- możliwość trenowania w drużynie piłki nożnej lub grupie biegowej „MPK Runners Kraków