Szanowni Pasażerowie
Uprzejmie informujemy, że od dnia 24 stcznia 2024 r. biuro rzeczy znalezionych na ul. św. Wawrzyńca 13 czynne jest w godzinach:
Poniedziałek 11:00 - 16:00
Wtorek - Piątek 9:00 - 15:00
Zguby z dnia poprzedniego i z dni wolnych można odebrać od dnia następnego od godz. 11:00.
Aby odebrać zgubę, prosimy ustalić, czy dana rzecz znajduje się w naszym depozycie. Jest to możliwe poprzez:
- sprawdzenie w wyszukiwarce na naszej stronie,
- kontakt z infolinią MPK SA w Krakowie, tel. 12-19150 - całodobowo, opłata jak za połączenie lokalne wg taryfy danego operatora.
Prosimy zanotować numer (ID) zguby.
Uwaga:
Od dnia 24.01.2024 r. za przechowanie rzeczy w depozycie Biura Rzeczy Znalezionych pobierana jest opłata w wysokości 2 zł za każdy dzień przechowywania.
W związku ze zmianą przepisów rzeczy znalezione po dniu 20 czerwca 2015 roku będą przekazywane do Biura Rzeczy Znalezionych Urzędu Miasta Krakowa, mieszczącego się przy ul. Wielickiej 28 w Krakowie lub do najbliższej jednostki organizacyjnej policji. W związku z powyższym, przed wizytą w naszym Biurze prosimy o kontakt telefoniczny w celu uzyskania informacji czy zgubiona rzecz została nam przekazana i gdzie aktualnie się znajduje.