Jak zamówić i skorzystać z Tele-busa?
Jak zamówić i skorzystać z Tele-busa ?
1. Zadzwoń do dyspozytorni Tele-bus pod jeden z dwóch numerów: 800 54 17 17;
12 254 17 17
2. Podaj dyspozytorowi swoje imię i nazwisko lub kod klienta, jeśli dokonałeś już rejestracji,
a następnie
a. wskaż czas (dzień, godzinę), wybrany przystanek, z którego chciałbyś wyruszyć oraz przystanek docelowy, lub
b. wskaż czas (dzień i godzinę), w którym chciałbyś się znaleźć na przystanku docelowym oraz przestanek, z którego chcesz rozpocząć podróż
c. poczekaj na potwierdzenie dyspozytora i numer Tele-busa , do którego masz wsiąść
3. Udaj się na wskazany przez siebie przystanek w odpowiednim czasie i wsiądź do niebiesko-zielonego Tele-busa o wskazanym numerze.
Ile kosztuje przejazd Tele-busem?
W Tele-busie obowiązują te same rodzaje biletów, co w regularnym transporcie miejskim, z zachowaniem wszystkich ulg przysługującym poszczególnym grupom pasażerów. W Tele-busie zachowują ważność okresowe bilety sieciowe.