Menu dla Pasażera - szczegóły
Windykacja opłat dodatkowych
KONTROLA BILETOWA
Szanowni Państwo,
Od 1 marca 2022 podmiotem uprawnionym do kontroli biletów w pojazdach komunikacji miejskiej jest Rewizor Sp. z o.o. z filią w Krakowie.
Każdy pasażer, który nie zgadza się z decyzją kontrolera o nałożeniu opłaty dodatkowej może, zgodnie z Zarządzeniem Nr 27/2020 Dyrektora Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie z dnia 6 lipca 2020 roku, w ciągu 3 miesięcy od dnia otrzymania wezwania do zapłaty złożyć reklamację:
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje.krakow@rewizor.eu,
- w formie pisemnej do Rewizor Sp. z o.o. ul Kluczborska 48, 31-271 Kraków
- osobiście w siedzibie Spółki Rewizor (adres powyżej).
*
MPK SA w Krakowie prowadzi windykacje opłat dodatkowych z lat ubiegłych nałożonych do dnia 31 stycznia 2016 r
Konto do wpłat:
37 1090 2053 0000 0001 3089 5810
UWAGA! Przy wpłatach przelewem należy każdorazowo powołać się na NUMER WEZWANIA!!!
Skutki błędnego wypełnienia polecenia przelewu (m. in. brak numeru WEZWANIA) ponosi pasażer.
*
W przypadkach uzasadnionych ważnym interesem dłużnika lub interesem publicznym na pisemny wniosek dłużnika można jednorazowo odroczyć termin zapłaty po przesłaniu wniosku na adres MPK SA w Krakowie
Adres do korespondencji
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A.
30-347 Kraków, ul. Jana Brożka 3
Osoby fizyczne ubiegające się o przyznanie ulgi w spłacie należności zobowiązane są do przedłożenia niżej wymienionych dokumentów:
1) pisemny wniosek o udzielenie ulgi wraz z uzasadnieniem,
2) kopia deklaracji podatkowej za rok poprzedzający złożenie wniosku o ulgę.
W przypadku wniosku złożonego w okresie od 01 stycznia do 30 kwietnia danego roku kalendarzowego, deklaracja powinna obejmować dochód osiągnięty w roku kalendarzowym poprzedzającym rok, o którym mowa w pierwszym zdaniu,
3) dokument stwierdzający wysokość wynagrodzenia, nagród, honorariów, odcinki emerytury lub renty za 3 miesiące poprzedzające złożenie wniosku, dokument stwierdzający pobieranie zasiłków z tytułu pomocy społecznej lub bezrobocia oraz innych należności i otrzymywanych świadczeń (kserokopie),
4) pisemne oświadczenie dotyczące posiadanego majątku (ruchomości, nieruchomości, papiery wartościowe),
5) pisemne oświadczenie o istniejących zobowiązaniach finansowych (kredyty, pożyczki, inne),
6) pełnomocnictwo – jeśli wnioskodawca reprezentowany jest przez inną osobę,
7) wszelkie inne dokumenty uzasadniające przyznanie ulgi (np. zaświadczenie lekarskie, rachunki z apteki itp.).
Wnioski niekompletne nie będą rozpatrzone do czasu uzupełniania ww. dokumentacji !!!
Wniosków przesłanych pocztą elektroniczną nie rozpatrujemy !!!