Wszystkie zamówienia do 14000

14.08.2013 Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie poszukuje wykonawcy usługi polegającej na dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji.

Data zakończenia: -
Status: Zakończone
Znak sprawy: IŚ-281-16-01/1

Kraków dnia,05.08.2013r

IŚ-281-16-01/13(RP)

 

 

 

Zapytanie ofertowe

 

 

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie poszukuje wykonawcy usługi polegającej na dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji:

 

  1. Pomieszczeń MPK S.A. zlokalizowanych na terenie miasta Krakowa o łącznej powierzchni 72197,94 m2;
  2. Taboru tramwajowego i autobusowego;
  3. Przystanków i pętli komunikacyjnych.

Oczekujemy na zawarcie umowy na okres 1 roku. Warunki współpracy zawarte są w załączonym projekcie umowy.

Kryterium oceny ofert: najniższa zaoferowana suma wartości usługi dla poz. 1, 2 i 3.

Oferta winna zawierać:

1.      Dezynfekcja powierzchni budynków w zł netto/m2+ VAT;

2.      Dezynsekcja powierzchni budynków w zł netto/m2+ VAT;

3.      Deratyzacja powierzchni budynków w zł netto/m2+ VAT

4.      Deratyzacja budynku poprzez rozkładanie stacji deratyzacyjnej w zł netto/szt. + VAT;

5.      Deratyzacja przystanku: - w formie miękkiego karmnika z trucizną + zebranie martwych zwierząt – zł netto/szt. + VAT;

6.      Usuwanie martwych zwierząt z taboru, dezynfekcja i dezynsekcja taboru –zł netto/szt. +VAT + koszt spopielenia zwierząt.

Nie dopuszcza się rozpatrzenia oferty cząstkowej.

 

Oferty prosimy składać do dnia 20.08.2013 r. do godz. 9.00 w siedzibie MPK S.A
w Krakowie ul. Jana Brożka 3 – w zamkniętych kopertach z dokładnym adresem firmy i dopiskiem oferta na usługi DDD wraz ze znakiem sprawy. W przypadku braku opisu oferty, oferta zostanie odesłana. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty złożone w terminie na Dzienniku Podawczym MPK S.A.

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.08.2013 r. godz. 12.30 w siedzibie MPK S.A.
przy ul. Jana Brożka 3 (Centrum Konferencyjne). Każdy zainteresowany Oferent może być obecny osobiście przy otwarciu i odczytaniu wszystkich złożonych ofert. O wynikach postępowania składający ofertę zostaną powiadomieni pisemnie (pocztą elektroniczną), lub telefonicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania, unieważnienia lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatów. W każdym z przypadków może to ogłosić bez konieczności podawania przyczyny.

 

 

Sprawę prowadzi Rafał Pietrzak tel. 012/254-11-65.

 

UMOWA

 

zawarta w Krakowie dnia                               r., pomiędzy :

 

Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym S.A., ul. Św.  Wawrzyńca 13,  31-060 Kraków   (adres do korespondencji: ul. J. Brożka 3, 30-347 Kraków)

zarejestrowanym w Sądzie Rejonowym dla Krakowa – Śródmieścia XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000025692, NIP: 679-008-56-13,

zwanym dalej Zamawiającym,

które reprezentują :

Wiceprezes Zarządu – Rafał Świerczyński

Członek Zarządu       - Mariusz Szałkowski

 

a

 

.....................................................................................................................

......................................................................................................................

......................................................................................................................

zarejestrowanym  w .......................................................................................................... ............................................................................................................................................

zwanym dalej Wykonawcą,

 

o następującej treści :

 

 

PRZEDMIOT UMOWY

 

§ 1

 

1.    Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług polegających na deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji:

-          pomieszczeń Zamawiającego, wymienionych w załączniku nr 1 do umowy,

-          pojedynczych pojazdów tramwajowych i autobusowych,

-          terenu przystanków i pętli komunikacyjnych

2.    Wykonawca zobowiązany jest również do usuwania z miejsc wskazanych w ust 1 martwych zwierząt i następnie poddawania ich kremacji.

 

WARUNKI REALIZACJI

 

§ 2

 

1.    Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi określone w § 1 z następującą częstotliwością :

1)    dezynfekcja i dezynsekcja oraz usuwanie martwych zwierząt – na doraźne zlecenie Zamawiającego,

2)    w przypadku dezynsekcji usługę należy powtórzyć po upływie dwóch tygodni (okres wylęgu z jaj insektów)

3)    deratyzacja – nie mniej niż 2 razy w roku w obiektach wskazanych w załączniku nr 1, w terminach ustalonych w Uchwale Rady Miasta Krakowa Nr LXIII/917/12 z dnia 19 grudnia 2012 r. oraz dodatkowo na doraźne zlecenie Zamawiającego;

2.    W przypadku doraźnego zlecenia wykonania usług, o których mowa w § 1, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do ich wykonania w ciągu 24 godzin od momentu zlecenia drogą telefoniczną lub poczta elektroniczną na ............................................... , przez pracownika Zamawiającego .................................... lub innego upoważnionego pracownika. Zlecenie telefoniczne zostanie potwierdzone niezwłocznie w formie pisemnej.

 

§ 3

 

Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wytycznymi Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego oraz Uchwały Rady Miasta Krakowa LXIII/917/12 z dnia 19 grudnia 2012 r..

 

 

WYNAGRODZENIE

 

§ 4

 

1.   Maksymalna wartość zamówienia ustalona zostaje przez Strony na kwotę :

netto :........................zł (słownie : .......................................................................................) + należny podatek VAT, co daje kwotę brutto :

brutto : .......................... zł  (słownie : ................................................................................)

 

2.   Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie naliczone  w oparciu o faktycznie  wykonane usługi,  na podstawie cen jednostkowych podanych w załączniku nr 2  do niniejszej umowy stanowiącym kserokopię formularza cenowego oferty, powiększonych o podatek VAT .

 

3.   Ceny określone w załączniku nr 2, mogą ulec zmianie począwszy od następnego roku trwania umowy, jeden raz w roku kalendarzowym zgodnie ze średniorocznym wskaźnikiem wzrostu cen i usług konsumpcyjnych, publikowanym przez Prezesa GUS, za poprzedni rok kalendarzowy.

 

4.   Podstawą do wystawienia faktury jest dokonanie przez Kierownika danego obiektu lub upoważnioną przez niego osobę, potwierdzenia wykonanej usługi, (na formularzu- zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej umowy) załączonego do faktury VAT.

 

5.   Zapłata nastąpi przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury VAT.

 

6.   Za termin zapłaty strony przyjmują datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

7.   Cesja wierzytelności Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną, pod rygorem nieważności w formie pisemnej.

 

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NIEWYKONANIE LUB NIENALEŻYTE WYKONANIE UMOWY

 

§ 5

 

1.    Za opóźnienie w wykonaniu usług określonych w § 1 umowy, Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,5% maksymalnej wartości brutto  zamówienia, określonej w § 4 umowy, za każdy dzień opóźnienia.

2.    Jeżeli opóźnienie w wykonaniu usług przekracza 14 dni, Zamawiający może naliczyć dodatkowo karę umowną w wysokości 5% maksymalnej wartości zamówienia brutto określonej w § 4 umowy.

3.    W przypadku stwierdzenie nienależytego wykonywania umowy lub opóźnienia przekraczającego 30 dni, Zamawiający, niezależnie od uprawnienia do naliczenia kar umownych, może odstąpić od umowy.

 

§ 5

 

Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem usługi na terenie obiektów Zamawiającego.

 

OKRES  OBOWIĄZYWANIA UMOWY

 

§ 7

 

1.   Umowa została zawarta na okres 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w  § 4 ust.1 umowy.

 

2.   Zamawiający zastrzega sobie, iż w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy
w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca będzie mógł żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy, zrealizowanej do dnia odstąpienia od umowy przez Zamawiającego.

 

3.   Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

§ 8

 

1.   Załączniki do umowy stanowią jej integralną część.

 

2.   Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Jakości i Zarządzania Środowiskiem oraz znaczącymi i średnioznaczącymi aspektami środowiskowymi MPK S.A., na podstawie materiałów, które są opublikowane na stronie internetowej www.mpk.krakow.pl.

 

3.   Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty potwierdzenia o wnoszeniu opłaty za gospodarcze korzystanie ze środowiska, lub potwierdzenia o złożeniu zbiorczego zestawienia informacji zawierającego dane o zakresie korzystania ze środowiska oraz o wysokości należnych opłat (Ustawa Prawo Ochrony Środowiska Dz. U. 2008 nr 25 poz. 150, oraz Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie opłat za korzystanie ze środowiska  Dz.U. 2008 nr 196 poz.1217). Dokument taki ważny jest przez pół roku, odpowiednio do 30 stycznia i do 30 lipca. Brak aktualizacji dokumentu może skutkować rozwiązaniem umowy. Z obowiązku dostarczenia ww. dokumentu zwolniony jest kontrahent, który posiada aktualny certyfikat ISO 14001, lub dostarczył już takie potwierdzenie i jest ono nadal ważne (ocena środowiskowa Dostawców w MPK S.A.).

 

4.   Strony zobowiązują się niezwłocznie poinformować wzajemnie o każdej zmianie danych adresowych, w tym również numerów telefonów lub faksu. W przypadku nie powiadomienia o takiej zmianie wszelkie doręczenia dokonane na adres dotychczasowy uznaje się za skuteczne, a Strona która nie poinformowała o zmianie odpowiada za wynikłą stąd szkodę.

 

5.   Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

6.   W sprawach nieuregulowanych w umowie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

7.   Spory powstałe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

8.   Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, trzech dla Zamawiającego i jednym dla Wykonawcy.

 

ZAMAWIAJĄCY                                                                   WYKONAWCA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

 

Lp

Jednostka ewidencyjna            

Pow. budynków w m3

nazwa

pow. użytkowa

1

 

 

 

 

Stacja Obsługi Autobusów

Bieńczyce

 

 

 

 

hala obsług. - napr.

 

garaż autobusowy

 

garaż pogot.techn.

 

budynek stacji paliw

 

budynek administr.

5830,10

 

3130,90

 

340,90

 

109,20

 

663,10

 

 

 

1074,20

2

Stacja Obsługi Autobusów

budynek nadwoziowni

728,50

 

Płaszów

hala napraw autobusów

4610,80

 

 

budynek administr.

701,80

 

 

hala OC - myjnia autobusów

302,80

 

 

stacja paliw

122,70

 

 

dyspozytornia

154,90

 

 

 

6621,50

3

 

Stacja Obsługi Autobusów

Wola Duchacka

 

stacja trafo

 

budynek magazynowy produktów naftowych

 

nawy warsztatowo-garażowe

 

bud.stacji obsługi

 

budynek adm.socjal

 

magazyn gazów tech

 

garaż pogot.techn.

 

stacja paliw

 

budynek gospodarczy

82,10

 

118,40

 

9039,50

 

9352,60

 

3153,10

 

12,50

 

497,80

 

68,60

 

277,20

 

 

 

22601,80

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stacja Obsługi Tramwajów

Nowa Huta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

budynek magazynowy

 

hala obsługi SO1

 

hala obsługi SO3 i piaskownia

 

transformatorownia

 

budynek administr.

 

budynek socjalny

 

hala obsługi SO2

 

hala myjni

 

boks garażowy

 

akumulatornia

 

wiata na wózki

 

wiata stalowa

 

hydrofornia

 

56,50

 

2666,90

 

594,00

 

5,30

 

1076,00

 

876,80

 

370,60

 

1038,40

 

92,20

 

211,90

 

158,30

 

107,50

 

15,60

 

 

 

 

7270,00

5

Stacja Obsługi Tramwajów

budynek wymiennikowni

351,00

 

Podgórze

dawna stołówka

586,00

 

Baza Brożka - Rzemieślnicza

stacja trafo OS2

23,00

 

 

stacja trafo OS1

76,30

 

 

akumulatornia

260,30

 

 

dobudówka

1743,80

 

 

budynek SO Podgórze

7520,60

 

 

kantorek magaz.

18,40

 

 

wiata magazynowa

1985,40

 

 

wiata magazynowa

228,40

 

 

wiata otwarta-zadaszenie

92,80

 

 

budynek administ

6138,80

 

 

budynek ul. Rzemieślnicza

213,20

 

 

warsztaty naprawcze

8181,74

 

 

budynek administ

1244,22

 

 

warsztat elektryczny

368,79

 

 

dawne SGO

1845,91

 

 

serwerownia

128,80

 

 

wiata magazynowa

630,00

 

 

 

 

 

 

31637,46

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Budynki użyczone przez Gminę Kraków na pętlach tramwajowych i autobusowych

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PKR "Walcownia"

 

PKR "Pleszów"

 

PKR "Wzgórza Krzesławickie"

 

PKR "Salwator"

 

PKR "Mistrzejowice" – tramwaje

 

PKR "Mistrzejowice" – autobusy

 

PKR "Piastów"

 

PKR "Bronowice N"

 

PKR "Łagiewniki"

 

PKR "Borek Fałęcki" – tramwaje

 

PKR "Krowodrza G."

 

PKR "Nowy Kleparz"

 

PKR "ul. Halszki"

 

PKR "CA HTS"

 

PKR Strzelców

 

PKR Kurdwanów- autobusy

 

PKR Azory

 

PKR Bronowice Stare

 

PKR Bieżanów Nowy – tramwaje

 

PKR Bieżanów Nowy - autobusy (Aleksandry)

 

PKR Borek Fałęcki – autobusy

 

PKR Kleparz - autobusy

 

46,20

 

68,30

 

68,40

 

85,90

 

26,70

 

113,70

 

52,80

 

131,20

 

65,70

 

63,80

 

109,92

 

45,10

 

125,4

 

89,50

 

46,70

 

32,70

 

44,00

 

40,90

 

44,20

 

44,20

 

44,00

 

12,40

 

 

 

1401,72

7

 

 

 

 

Budynki MPK S.A. na gruntach wydzierżawionych lub użyczonych od Gminy Kraków

 

 

 

 

 

Budynek socjalny - PKR Piaszczysta

 

Budynek socjalny - PKR Czerwone Maki

 

Budynek socjalny - PKR Cichy Kącik

 

Budynek socjalny - PKR Bobrzyńskiego

 

15,35

 

37,30

 

12,56

 

15,00

 

 

 

 

 

 

 

80,21

8

 

 

 

 

 

 

 

Lokale użytkowe wynajmowane

na potrzeby MPK S.A.

 

 umowa najmu zawarta

z Gminą Kraków

 

 

 

PSB - Mogilska 15a

 

PSB - Kalwaryjska 32

 

PSB - os. Centrum D7

 

PSB - os Centrum D8

 

PSB - ul. Powstańców Wielkopolskich

 

Św. Wawrzyńca 13

46,19

 

73,87

 

72,06

 

32,32

 

62,86

 

1223,75

 

 

 

1511,05

suma wszystkich powierzchni

 

72197,94