Wszystkie zamówienia do 14000

06.07.2012 Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie poszukuje odbiorcy następujących odpadów o kodzie 16 01 06.

Data zakończenia: -
Status: Zakończone
Znak sprawy: TŚ-281-22-01/1

Kraków, 02.07.2012

TŚ-281-22-01/12(RP)

Zapytanie ofertowe

 

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie poszukuje odbiorcy następujących odpadów:

1.       Zużyte, niekompletne i nienadające się do użytkowania autobusy typu Jelcz M121 (8 sztuk) – według poniższego wykazu, w stanie jak na dzień oględzin:

1)      DJ623, DJ624, DJ628, DJ629, DJ630, DJ632, DJ633, DJ637

 

(kod odpadu 16 01 06 – „Zużyte lub nienadające się do użytkowania pojazdy niezawierające cieczy i innych niebezpiecznych elementów”).

 

Przed złożeniem oferty należy zapoznać się ze stanem pojazdów (sporządzić dokument opisujący ich stan na dzień oględzin i potwierdzony przez Strony transakcji-dopuszcza się zdjęcia). Miejsce oględzin i odbioru pojazdów to teren:

- Stacji Obsługi Autobusów Wola Duchacka w Krakowie przy ul. W. Sławka 10, po wcześniejszym zgłoszeniu do p. Kazimierza Fudali w dniu 17.07.2012r. między godz. 900 – 1300 (tel. kontaktowy 012/254-15-11);

 

Podana ilość jest stanem na dzień 02.07.2012 i może ulec zmianie.

 

Zakres przewidzianych czynności:

1.      Sposób gospodarowania odpadami wg obowiązujących aktów prawnych - do oferty należy dołączyć kserokopie aktualnych pozwoleń i oświadczenie pisemne, że posiadane zezwolenie nie utraciło ważności;

2.      Zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami w Urzędzie Skarbowym (nie starsze niż 3 miesiące),

3.      Przed otwarciem ofert komisja sprawdza, czy firmy składające oferty mają zaległości finansowe wobec MPK S.A.. W przypadku stwierdzenia, że firma składająca ofertę ma zaległości płatnicze wobec MPK S.A., komisja ma obowiązek odesłania oferty tej firmy bez jej otwierania.

4.      W przypadku, gdy dwie najwyższe ceny ofertowe różnią się mniej niż o 10%, komisja może przeprowadzić dodatkową licytację telefoniczną,.

5.      Transport i załadunek w zakresie własnym i na koszt Odbiorcy;

6.      Niedopuszczalny jest demontaż przekazanych pojazdów przez Odbiorcę na terenie Stacji Obsługi Autobusów,

7.      Zaświadczenie o demontażu pojazdu zostanie wystawione przez Odbiorcę w dniu przekazania pojazdu na terenie Stacji Obsługi Autobusów.

8.      Oczekiwany termin odbioru odpadów: od 31.07.2012 (do 12 dni). Zamawiający może niedopuścić do kolejnego postępowania kontrahenta, który we wcześniejszych postępowaniach nie dotrzymał ustalonego terminu odbioru, lub wyrządził szkodę.

9.      Termin płatności: przelewem maksymalnie 14 dni od daty wystawienia faktury. W przypadku kontrahenta odbierającego odpady po raz pierwszy wymagana płatność przed odbiorem towaru.

10.  Wszelkie szkody wyrządzone na terenie MPK S.A. w Krakowie podczas realizacji odbioru ponosi Odbiorca;

 

Kryterium oceny ofert: najkorzystniejsza zaoferowana cena netto za sztukę. Dopuszcza się rozpatrzenie oferty cząstkowej.

Oferty prosimy składać do dnia 24.07.2012 r. do godz. 10.30 w siedzibie MPK S.A
w Krakowie ul. Jana Brożka 3 – w zamkniętych kopertach z dokładnym adresem firmy i dopiskiem „Oferta na zakup zużytych autobusów Jelcz”, wraz ze znakiem sprawy. W przypadku braku opisu oferty, oferta zostanie odesłana. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty złożone w terminie na Dzienniku Podawczym MPK S.A.

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.07.2012 r. godz. 13.30 w siedzibie MPK S.A.
przy ul. Jana Brożka 3 (Centrum Konferencyjne). Każdy zainteresowany Oferent może być obecny osobiście przy otwarciu i odczytaniu wszystkich złożonych ofert. O wynikach postępowania składający ofertę zostaną powiadomieni pisemnie (pocztą elektroniczną), lub telefonicznie. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania, swobodnego wyboru oferty, unieważnienia postępowania lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatów. W każdym z przypadków może to ogłosić bez konieczności podawania przyczyny.

 

Sprawę prowadzi Rafał Pietrzak tel. 012/254-11-65.