Wnioski, skargi, pochwały

 

  
 
Uwaga: wszelkie zgłoszenia przesłane drogą elektroniczną, zawierające w adresie lub w treści słowa powszechnie uznane za obraźliwe oraz zgłoszenia anonimowe tj. niepodpisane imieniem i nazwiskiem zgłaszającego, nie będą rozpatrywane. Prosimy o wypełnienie wszystkich pól formularza.
 
   Szanowni Państwo,



       Zanim wypełnicie Państwo formularz skarg, bardzo prosimy o zapoznanie się z poniższą listą tematów, które nie należą do kompetencji MPK S.A. w Krakowie.

 

  1. Sprawy, z którymi pasażerowie powinni zwracać się do Zarząd Dróg Miasta Krakowa:

·  problemy związane z infrastrukturą (tory i sieć trakcyjna), np.:zatrzymanie tramwaju z powodu przeciążenia trakcji, żądanie usunięcia kabli podtrzymujących trakcję tramwajową
z budynków mieszkalnych, zły stan torowisk itp.

·    kwestie dot. modernizacji, remontów i naprawy dróg, budowy zatok przystankowych.

  1. Tematy znajdujące się w gestii Zarządu Transportu Publicznego:

·   kwestie związane z zwiększeniem oferty przewozowej np.: zwiększenie liczby kursów, zwiększenie częstotliwości kursowania pojazdów komunikacji miejskiej, badanie potoków pasażerskich, zmiana tras pojazdów, zbyt duże napełnienie w pojazdach (badanie napełnień w ramach optymalizacji przewozów), zbyt duże ograniczenia komunikacji w porze wieczornej i nocnej

·      sprawy organizacji komunikacji miejskiej na czas remontów np.: organizacja objazdów, ustalenie nowych tras, lokalizacja przystanków, określenie częstotliwości kursowania linii

·   sprawy ustawiania nowych przystanków, nowych zadaszeń i nowych wiat oraz przesunięć przystanków

  1. Tematy znajdujące się w gestii Zarządu Transportu Publicznego i Rady Miasta Krakowa:

·         sprawy cenników biletów, uprawnień do bezpłatnych i ulgowych przejazdów, nowych nominałów biletów

 

MPK S.A. w Krakowie nie zajmuje się kontrolą biletową. Wszystkie skargi dotyczące kontroli powinny być kierowane do Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie.

 

Uprzejmie informujemy, że linie miejskie: 102, 103, 106, 109, 110, 113, 126, 129, 136, 142, 147, 152, 159, 163, 178, 184, 189, 193, 196, 413, 442, 496, 501, 578, linie nocne 603, 612 (razem 26 linii) są obsługiwane przez prywatnego przewoźnika Mobilis Sp. z o. o.
 

Uwagi dodatkowe:

Od 19 października 2024 – nowa umowa firmy Mobilis Sp. z o.o.
z Gminą Kraków / ZTP
  (komunikat nr 243 / 2024)
 
 

1)      Linie przekazane do Mobilisa Sp. z o. o. od MPK S.A. w Krakowie: 110, 113, 129, 163, 184, 189, 196, 496 (nie są już obsługiwane przez MPK S.A. w Krakowie),
2)      Nowe linie Mobilisa Sp. z o. o. uruchomione od 19.10.2024:  126, 147 (tabor mini),
3)      Linia Mobilisa Sp. z. o. oprzekazana do MPK S.A. w Krakowie: 192,
4)      Od 12 listopada 2024 do odwołania – linia 511 tymczasowo przekazana od Mobilisa Sp. z o. odo MPK S.A. w Krakowie (kom. nr 269 / 2024).


email: 
krakow@mobilis.pl

 

Wnioski

Skargi

Pochwały