OGŁOSZENIA O SPRZEDAŻY
25.06.2019 SPRZEDAŻ ODPADÓW ZAWIERAJĄCYCH METALE SZLACHETNE
Data zakończenia: -REGULAMIN SPRZEDAŻY ODPADÓW ZAWIERAJĄCYCH METALE SZLACHETNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO Odpad o kodzie 16 01 18 - metale nieżelazne: złom styków srebrnych w trybie przetargu nieograniczonego § 1 Przedmiotem sprzedaży jest: Odpad o kodzie 16 01 18 - metale nieżelazne: złom styków srebrnych Tryb sprzedaży: przetarg nieograniczony . § 2 Organizatorem pisemnego przetargu nieograniczonego, zwanego dalej przetargiem, jest Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie z siedzibą przy ulicy Św. Wawrzyńca 13 w Krakowie, zwanym dalej MPK S.A. w Krakowie. § 3 1. Wszczęcie niniejszego przetargu następuje poprzez opublikowanie ogłoszenia o przetargu na stronie internetowej http://mpk.krakow.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w budynku administracyjnym przy ul. J. Brożka 3. 2. Ogłoszenie o zmianie warunków przetargu, która ma wpływ na treść ogłoszenia publikuje się w sposób o którym mowa w punkcie 1. § 4 1. Do przetargu mogą przystąpić oferenci zainteresowani kupnem odpadu o kodzie 16 01 18 metale nieżelazne: złom styków srebrnych. 2. Oferent, który złożył najkorzystniejszą ofertę, w dalszej części niniejszego regulaminu zwany będzie również Nabywcą. § 5 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, złożenie oferty w terminie do dnia 24.07.2019 do godziny 09:30. § 6 1. Opis przedmiotu sprzedaży: odpad o kodzie 16 01 18 metale nieżelazne: złom styków srebrnych w ilości 127,0 kg § 7 1. Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie przedmiotu sprzedaży jest pracownik MPK S.A. w Krakowie : Jarosław Góra tel. 122541067, 887 206 249 2. W przetargu nie mogą wziąć udziału osoby wchodzące w skład komisji przetargowej, ich małżonkowie, osoby w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia oraz związani z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z osobą wchodzącą w skład komisji przetargowej. § 8 1. Oferty należy przygotować zgodnie z FORMULARZEM OFERTOWYM, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu. 2. Oferta pisemna złożona w przetargu powinna zawierać: a) nazwę firmy, adres siedziby oferenta oraz ewentualnego Podwykonawcy; telefon kontaktowy, adres e-mail ; NIP, REGON b) oferowaną cenę; c) oświadczenie oferenta, że zapoznał się z przedmiotem przetargu; d) oświadczenie oferenta o akceptacji regulaminu przetargu; e) datę złożenia oferty i podpis oferenta; f) wymaga się, aby oferta była podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań finansowych w sposób umożliwiający identyfikację osoby lub osób podpisujących ofertę. 3. Do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące Nabywcy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub w przypadku osób fizycznych zamierzających nabyć przedmiot przetargu w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą - aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, b) wypełnione i podpisane oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem faktycznym sprzedawanych odpadów, c) Kserokopie decyzji administracyjnych w zakresie udzielenia niezbędnego zezwolenia zbierania bądź odzysk lub unieszkodliwianie zakupionych odpadów, oświadczenie o wpisie do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) wraz z podaniem numeru rejestrowego (dotyczy transport odpadów), a także kserokopie innych niezbędnych aktów administracyjnych jeżeli są wymagane powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Wymaga się uwierzytelnienia kserokopii dokumentów poprzez potwierdzenie za zgodność z oryginałem; d) Pisemne oświadczenie nabywcy, że przedłożone decyzje administracyjne oraz ewentualnie inne wymagane dokumenty nie utraciły ważności e) umowa spółki cywilnej określająca sposób reprezentacji Nabywcy (jeśli dotyczy). f) pełnomocnictwo do reprezentowania oferenta w przetargu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie. (jeśli dotyczy). 4. W zakresie dokonywania niezbędnych czynności załadunku i transportu odpadów dopuszcza się możliwość posługiwanie się przez Nabywcę podwykonawcami. 5. W zakresie wymaganym przepisami prawa oraz niniejszym przetargiem warunki obowiązujące Nabywcę dotyczą także podwykonawców w zakresie czynności przez nich wykonywanych. 6. Złożenie jednej ważnej oferty jest wystarczające do przeprowadzenia przetargu. 7. Zmiany i wycofanie oferty: a) Oferent może, przed upływem terminu składania ofert, wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać. Zarówno zmiany jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. b) Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta pierwotna. c) Opakowanie, w którym składana jest zmieniona oferta powinno spełniać wszystkie wymagania dotyczące opakowania oferty (nieprzezroczyste, trwale zamknięte opakowania) i być oznakowane tak jak oferta pierwotna, w szczególności powinno być opatrzone napisem:” NIE OTWIERAĆ PRZED…” i dodatkowo napisem „ZMIANA”. d) Powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta pierwotna. Dodatkowo opakowanie, w którym składane jest powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opatrzone napisem „WYCOFANIE e) Po otrzymaniu pisemnego powiadomienia o wycofaniu oferty jest ona zwracana Oferentowi bez otwierania, chyba że co innego wynika z treści powiadomienia o wycofaniu oferty. f) Dopuszcza się zwrot wycofanej oferty do rąk własnych Oferenta. g) Od Oferenta osobiście odbierającego ofertę wymaga się odpowiednio: i. przedstawienia dokumentu tożsamości, ii. złożenia czytelnego podpisu z datą pod oświadczeniem potwierdzającym osobisty odbiór oferty, iii. jeżeli ofertę odbiera pełnomocnik Oferenta– zobowiązany jest do pozostawienia w aktach sprawy pełnomocnictwa do osobistego odebrania wycofanej oferty. § 9 1. Ofertę należy złożyć w zabezpieczonej przed otwarciem nieprzezroczystej kopercie (opakowaniu) opisanej: „Przetarg na sprzedaż odpadu o kodzie 16 01 18 - metale nieżelazne: złom styków srebrnych. Nie otwierać przed dniem 24.07.2019 godz. 10:00” w Biurze Obsługi Klienta na parterze w budynku przy ul. Jana Brożka 3 w nieprzekraczalnym terminie do 24.07.2019 r. do godz. 09:30. 2. O ważności oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do MPK S.A. w Krakowie, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską. 3. Wszystkie oferty otrzymane po terminie podanym w ust.1, zostaną zwrócone oferentom, bez względu na powód opóźnienia. § 10 1. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24.07.2019 o godzinie 10:00 w budynku administracyjnym MPK S.A. w Krakowie przy ul. Jana Brożka 3. 2. Otwarcie ofert jest jawne. 3. Oferta zostanie odrzucona , jeżeli: a) została złożona po wyznaczonym terminie i niewłaściwym miejscu; b) nie zawiera niezbędnych danych, o których mowa w § 8 ust. 1 i 2 lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę; 8. O odrzuceniu oferty Oferent jest zawiadamiany pisemnie. 9. Oferent jest związany złożoną ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu otwarcia ofert. Oferent samodzielnie lub na wniosek MPK S.A. w Krakowie może przedłużyć termin związania ofertą o oznaczony okres. Nabywca samodzielnie lub na wniosek MPK S.A. w Krakowie może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że MPK S.A. w Krakowie może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Oferentów o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni. 10. Oferta oferenta, który nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą jest odrzucana. § 11 1. Komisja przetargowa dokonuje wyboru ofert, wybierając ofertę z najwyższą zaproponowaną ceną netto. 2. W przypadku rozbieżności pomiędzy zaoferowaną ceną wpisaną liczbowo a ceną wpisaną słownie, komisja przetargowa bierze pod uwagę cenę wyższą. 3. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej najwyższej cenie, oferenci, którzy złożyli te oferty, wzywani są do złożenia w terminie określonym przez MPK S.A. w Krakowie ofert dodatkowych. Oferenci, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen niższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 4. W przypadku ponownego złożenia dwóch jednakowych ofert, oferta złożona wcześniej zostanie wybrana jako korzystniejsza. 5. Informacje o wyniku przetargu zostaną zamieszczone na stronie internetowej MPK S.A. w Krakowie oraz na tablicy ogłoszeń w budynku administracyjnym przy ul. Jana Brożka 3. 6. Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, nabył przedmiot przetargu i otrzyma fakturę. 7. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia odbioru faktury na konto bankowe MPK S.A. w Krakowie. Wydanie odpadu Nabywcy nastąpi niezwłocznie po stwierdzeniu wpływu należności na konto bankowe MPK S.A. w Krakowie. 8. Nabywcy, który nie wniósł zapłaty nie przysługuje roszczenie o wydanie odpadu – złom styków srebrnych a MPK S.A. w Krakowie przysługuje prawo odstąpienia od sprzedaży. 9. Oferty po dokonaniu wyboru nie będą zwracane Oferentom. § 12 1. Komisja przetargowa z przebiegu postępowania sporządza protokół, który powinien zawierać: a) określenie miejsca i czasu oraz rodzaj przetargu, b) imiona i nazwiska osób prowadzących przetarg, c) zestawienie ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na ogłoszenie, d) najwyższe ceny zaoferowane za przedmiot sprzedaży, e) Nazwę firmy oraz siedzibę Nabywcy, f) wysokość ceny nabycia, g) wnioski i oświadczenia członków komisji przetargowej. 2. Protokół z przeprowadzonego przetargu podpisują przewodniczący i członkowie komisji przetargowej, po czym zatwierdza go Zarząd MPK S.A. w Krakowie. § 13 1. MPK S.A. w Krakowie zastrzega sobie prawo odwołania przetargu, przesunięcia terminu lub niedokonania wyboru oferty bez podania przyczyn. 2. W razie unieważnienia przetargu oferentom nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec MPK S.A. w Krakowie z tego tytułu. 3. W toku postępowania przetargowego nie stosuje się środków odwoławczych. 4. Administratorem danych osobowych osób fizycznych wskazanych w toku postępowania o udzielenie zamówienia, jest Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie z siedzibą przy ul. św. Wawrzyńca 13 w Krakowie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia zamówienia oraz wypełnienia obowiązku archiwizacyjnego. Dane osobowe wskazanych osób będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia. Osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, oraz do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto osoby, których dane dotyczą mają prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Osobom, których dane dotyczą nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO , prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO , prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres związany z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także później tj. w związku z realizacją obowiązku archiwizacyjnego. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa, w tym ustawy o dostępie do informacji publicznej. W przypadku jakichkolwiek pytań możliwy jest kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych MPK S.A. w Krakowie poprzez adres email: iodo@mpk.krakow.pl lub telefonicznie +48 12 254 14 54. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek uzyskania zgody osoby fizycznej na wskazanie jej danych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym w składanej ofercie.