Aktualności
MPK otwiera kolejne Punkty Sprzedaży Biletów
W związku z coraz mniejszą liczbą zakażonych COVID-19 oraz wprowadzonymi przez rząd luzowaniami obostrzeń w Małopolsce, w poniedziałek 26 kwietnia zostały otwarte kolejne Punkty Sprzedaży Biletów.
W sumie dla pasażerów będzie dostępnych pięć punktów:
- PSB przy ul. Podwale 3/5 – czynny w godz. 11.00-19.00
- PSB przy Centrum D7 - czynny w godz. 11.00-19.00
- PSB przy pętli autobusowej przy Dworcu Głównym Wschód - czynny w godz. 11.00-19.00
- PSB obok pętli Krowodrza Górka - czynny w godz. 11.00-19.00
- PSB przy al. Powstańców Wielkopolskich 6 - czynny w godz. 9.00-17.00
W PSB obowiązują następujące zasady:
- obsługiwane będą wyłącznie osoby z prawidłowo założoną maseczką (zakryte usta i nos)
- po wejściu do punktu należy zdezynfekować ręce
- osoby oczekujące przed punktem mają obowiązek zachować odpowiedni dystans
- w czasie godzin otwarcia punktu są przewidziane przerwy konieczne do dezynfekcji pomieszczenia
Cały czas apelujemy, aby osoby, które nie muszą przychodzić do PSB korzystały z innych możliwości zakupu biletu. Pasażerowie mają do dyspozycji prawie 180 automatów biletowych stojących w różnych punktach miasta, a także na ternie gmin sąsiadujących z Krakowem, gdzie kursują autobusy MPK. Bilety można także kupić przez Internet oraz przez aplikacje, dostępne bezpłatnie w sklepach internetowych.
Informujemy, że:
- wnioski o wydanie uprawnień Karty Krakowskiej można wypełnić przez Internet - na stronie www.kk.krakow.pl
- osoby, które potrzebują uzyskać fakturę za zakupiony bilet mogą to zrobić przez Internet – wystarczy wysłać taki wniosek na adres fakturyPSB@mpk.krakow.pl
- bilety okresowe można kupić za pośrednictwem stron internetowych: https://m.kkm.krakow.pl oraz https://ebilet.kkm.krakow.pl
W sprawach związanymi z biletami prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
- Infolinia MPK SA w Krakowie – 12 19 150
- Infolinia Karty Krakowskiej – 12 254 14 00 – czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 20.00
- Reklamacje – reklamacje@kkm.krakow.pl