Aktualności

24.12.2018

Mieszkańcy mogą już korzystać z aplikacji Karta Krakowska

Co to oznacza dla pasażerów komunikacji miejskiej?

Aplikacja jest bezpłatna i aby ją pobrać wystarczy w wyszukiwarce w internetowym sklepie wpisać jej nazwę: „Karta Krakowska”. Po zainstalowaniu trzeba się zalogować podając ten sam adres mailowy i to samo hasło, które zostało podane podczas składania wniosku i zakładania konta mobilnej Karty Krakowskiej. 

Nowi użytkownicy za pomocą aplikacji „Karta Krakowska” mogą złożyć  wniosek o wydanie Karty Krakowskiej mobilnej lub plastikowej.  Natomiast użytkownicy, którzy mają już status mieszkańca i korzystają z mobilnej Karty Krakowskiej (mKK) mogą sprawdzić ważność biletów mobilnych, mogą zakupić nowy bilet, mogą także generując kod okazać bilet podczas kontroli.

Istotną informacją dla użytkowników aplikacji KK jest to, że wyświetla ona tylko bilety zakupione na mobilną Kartę Krakowską (mKK). Bilety zakupione na kartę plastikową nie będą widoczne w tej aplikacji. Chcąc zmienić nośnik biletu z plastikowego na mobilny należy wypełnić wniosek o zmianę nośnika Karty Krakowskiej.

Przypomnijmy, że mieszkańcy z Kartą Krakowską kupują bilety okresowe  tańsze o 20 proc. Karta upoważnia również do rabatów w miejskich instytucjach kultury i u partnerów prywatnych, którzy przystąpili do programu (pełna lista partnerów jest dostępna na stronie www.kk.krakow.pl). 

Za pośrednictwem strony zakładka kontakt https://www.kk.krakow.pl/kontakt/  na bieżąco będziemy zbierać uwagi i sugestie użytkowników w celu wprowadzenia ewentualnych zmian poprawiających jakość użytkowania.