Aktualności
Najlepsi pracownicy MPK odebrali odznaki „Lidera Jakości”
MPK SA w Krakowie już po raz siódmy wyróżniło najlepszych pracowników wśród motorniczych, kierowców i inspektorów ruchu wręczając im specjalne odznaki „Lidera Jakości”. Są to osoby, które wzorowo wywiązują się ze swoich obowiązków, nie spowodowały kolizji, ani wypadku. Co więcej na ich pracę nie poskarżył się żaden z pasażerów korzystających z komunikacji miejskiej.
W tym roku te wyróżnienia trafiły do sześciu osób, w tym po raz pierwszy do kobiety. Odznaki „Lidera Jakości otrzymali: Krzysztof Pagieła z zajezdni autobusowej Bieńczyce, Grzegorz Wawrzyn z zajezdni autobusowej Płaszów, Krzysztof Bulda z zajezdni autobusowej Wola Duchacka, Janina Kasprzyk z zajezdni tramwajowej Nowa Huta, Bronisław Wachulec z zajezdni tramwajowej Podgórze oraz Leszek Biliński inspektor ruchu MPK SA.
- Każda z wyróżnionych osób zasługuje na szczególne uznanie. Perfekcyjnie wykonując swoją pracę gwarantują oni naszym pasażerom bezpieczną i komfortową podróż, a jednocześnie tworzą pozytywny wizerunek całego przedsiębiorstwa – mówił podczas wręczania odznak Grzegorz Dyrkacz, dyrektor ds. Zarządzania Przewozami w MPK SA w Krakowie.
Podczas spotkania wyróżnienia otrzymali także ci pracownicy, którzy wykazali się szczególną postawą wobec pasażerów. Gratulacje od Zarządu MPK SA oraz Prezydenta Miasta Krakowa trafiły do Władysława Leśniaka, który 16 września 2015 roku przyczynił się do uratowania życia starszej osobie udzielając jej pierwszej pomocy. Gratulacje odebrał także Ireneusz Antoniak, który 27 sierpnia 2015 roku zauważył mężczyznę poszukiwanego przez Policję w związku ze zgłoszeniem o jego zaginięciu i natychmiast przekazał taką informację dyspozytorom.
Przypomnijmy, że odznaka „Lider Jakości” po raz pierwszy została przyznana w 2009 roku. Do tej pory odebrały ją 42 osoby. Trzeba podkreślić, że otrzymanie odznaki „Lidera Jakości” wcale nie jest proste. Lider to osoba, która dba o bezpieczeństwo i komfort wszystkich pasażerów. Dlatego właśnie nagrody nie może otrzymać ktoś, kto spowodował kolizję lub wypadek. Ponadto przed przyznaniem wyróżnienia bardzo skrupulatnie jest oceniana kultura zachowania i komunikowania się z pasażerami oraz dyspozycyjność.