Aktualności

21.09.2015

Konkurs fotograficzny „Moje zdjęcie z Parady”

 

Regulamin Konkursu Fotograficznego „Moje zdjęcie z Parady” 

I.          Organizator.

 1.    Organizatorem Konkursu Fotograficznego „Moje zdjęcie z Parady”  (zwanego dalej Konkursem) jest Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie, ul. Św. Wawrzyńca 13  (adres do korespondencji ul. Brożka 3, 30-347 Kraków) (zwane dalej Organizatorem)

 2.         Konkurs jest organizowany na zasadach określonych niniejszym Regulaminem (dalej zwanym: Regulaminem) i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

 3.         Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej www.mpk.krakow.pl/konkurs

 4.         Ogłoszenie o Konkursie zostało umieszczone na stronie www.mpk.krakow/konkurs oraz na profilu organizatora Facebook.    

 

 

 II.        Warunki przystąpienia do Konkursu, terminarz.

 1.         W Konkursie może wziąć udział każdy.

2.         Przystąpienie do konkursu następuje poprzez przesłanie zdjęć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: konkurs@mpk.krakow.pl Prace na Konkurs (zdjęcia) można przesyłać w dniach od 27.09. 2015 roku do 11.10.2015 roku. Prace zgłoszone po terminie nie będą oceniane.

3.         Poprzez przesłanie  zdjęcia na adres e-mail wskazany w podpunkcie 2 powyżej Uczestnik akceptuje  Regulamin i udziela Organizatorowi licencji, o której mowa w pkt. III ppkt. 4 Regulaminu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych.

4.         Prace fotograficzne składane w Konkursie muszą spełniać  wymogi opisane w Regulaminie.

 

III.      Wymagania dotyczące prac konkursowych.

1. Każdy Uczestnik może nadesłać jedno zdjęcie o parametrach: format JPG, wielkość pliku max. 10 MB, rozdzielczość 72 dpi. w każdej z następujących kategorii:

a.      „z miejsca rozpoczęcia Parady tj. na terenie zajezdni tramwajowej Kraków  - Podgórze”

b.      „na trasie Parady ”

c.       „ z miejsca zakończenia Parady -na terenie Muzeum Inżynierii Miejskiej”

2. Osoby występujące wspólnie mogą nadesłać jedno wspólne zdjęcie.

3. Prace nadesłane na Konkurs muszą być pracami własnymi, nigdzie wcześniej nie publikowanymi i nie przedstawianymi na innych konkursach. Nadesłanie pracy na Konkurs jest jednoznaczne ze złożeniem deklaracji potwierdzającej powyższe okoliczności.

4. Nadesłanie pracy na Konkurs jest jednoznaczne z udzieleniem nieodpłatnej licencji do wykorzystywania pracy (lub jej części) na następujących polach eksploatacji: wystawianie pracy, publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w szczególności w Internecie (w tym na portalu Facebook), wprowadzanie pracy do obrotu, w szczególności druk w dowolnej liczbie publikacji i w dowolnym nakładzie, wykorzystywanie w celach marketingowo- promocyjnych, wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową. Licencja obejmuje również prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego.

5.  Uczestnicy, których prace przejdą do II etapu oceny, o czym mowa w pkt. IV Regulaminu, wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych w zakresie wskazanych w załączniku Nr 1 do Regulaminu (ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, tekst jednolity Dz. U. z 2014 roku, poz. 1182). Administratorem danych osobowych jest Organizator.

6.  Nadesłane egzemplarze prac przechodzą nieodpłatnie na własność Organizatora i nie będą zwracane autorom.

 

IV.      Ocena prac konkursowych.

1.         Konkurs jest dwuetapowy.

2.         W pierwszy etapie oceny, który będzie miał miejsce od 12.10.2015 r. do 16.10.2015 r. prace będzie oceniać Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora. Komisja konkursowa ocenia zdjęcia odrębnie w każdej kategorii opisanej w pkt. III ppkt.1

3.         Komisję Konkursową tworzą pracownicy Organizatora. Komisja  będzie składać się z 2-4 osób.

4.         Prace niespełniające zasad uczestnictwa, bądź nadesłane po terminie, nie będą brane
pod uwagę przez Komisję Konkursową.

5.         Komisja Konkursowa będzie oceniała prace pod względem :

1)    zgodności z tematem i celami Konkursu,

2)    estetyki, oryginalności pracy.

6.         Komisja dokona wyboru 3 najlepszych zdjęć w każdej z kategorii opisanej w pkt.III ppkt.1. Do osób, których prace zostaną wybrane Organizator prześle kartę zgłoszenia, której wzór stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.

7.         Warunkiem przejścia pracy do II etapu oceny będzie przesłanie do dnia 16.10.2015 przez osoby, których prace zostały zakwalifikowane przez Komisję Konkursową do drugiego etapu oceny, na adres MPK S.A. KRAKÓW, ul. Brożka 3 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
konkurs@mpk.krakow.pl , wypełnionej i kompletnej karty zgłoszenia. Pod uwagę będzie brana data wpływu pracy do siedziby Organizatora lub na adres e-mail. W przypadku osoby nie mającej pełnej zdolności do czynności prawnych kartę zgłoszenia wypełnia jej przedstawiciel prawny.

8.         Wypełnienie i przesłanie w terminie do dnia 16.10.2015 r. karty zgłoszenia jest równoznaczne z przejęciem pracy do II etapu oceny. Brak przesłania karty zgłoszenia jest równoznaczny z rezygnacją z udziału w konkursie.

9.         Osoba wypełniająca Kartę Zgłoszenia ma obowiązek podania danych aktualnych i prawdziwych. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie danych nieprawdziwych lub niekompletnych.

10.     Zdjęcia wybrane przez Komisję Konkursową umieszczone zostaną od 19.10.2015 r. do 23.10 2015 r. na profilu Organizatora na portalu facebook, gdzie w ramach drugiego etapu oceny na zdjęcia będą głosowali wszyscy zalogowani użytkownicy facebooka. Komisja Konkursowa biorąc pod uwagę głosy oddane przez zalogowanych użytkowników portalu facebook utworzy listę rankingową prac w każdej z ocenianych kategorii. O kolejności na liście rankingowej decydować będzie ilość oddanych głosów/kliknięć „Lubię to”.

11.     Ogłoszenie wyników drugiego etapu Konkursu będzie miało miejsce na profilu Organizatora na portalu facebook  dnia 26.10.2015 r.

12.     O dokładnym miejscu i terminie rozdania nagród laureaci Konkursu zostaną powiadomieni przez Organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej w ciągu 14 dni od dnia rozstrzygnięcia Konkursu.

V.        Nagrody

Nagrody zostaną przyznane w każdej z kategorii podlegających ocenie, o których mowa w pkt.III ppkt 1.

 NAGRODA I- III: ZESTAW GADŻETÓW

VI.      Postanowienia dodatkowe.

 1.         Organizator nie zwraca Uczestnikom żadnych kosztów związanych z ich uczestnictwem w Konkursie, w tym kosztów związanych z odbiorem nagrody w Krakowie takich jak np. transport i koszty pobytu.

2.         Odpowiedzialność za naruszenie praw osób trzecich do zdjęcia nadesłanego na Konkurs w całości obciąża Uczestnika Konkursu.

3.         Załącznikiem do niniejszego Regulaminu jest wzór Karty Zgłoszenia wraz z oświadczeniem o samodzielnym wykonaniu pracy, o udzieleniu Organizatorowi licencji, o której mowa w pkt. III Regulaminu oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych.

4.         Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

5.         Sytuacje nieobjęte Regulaminem rozstrzyga Organizator.

6.         Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie MPK w Krakowie przy ul. Brożka 3 pok. 209 lub telefonicznie: 012 254 19 20. Szczegółowych informacji udziela Jerzy Maszewski.