Aktualności

05.12.2011

MPK S.A. w Krakowie po raz 11. Fair Play

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie po raz 11. uzyskało prestiżowy tytuł przedsiębiorstwa „Fair Play".

MPK S.A. uzyskuje tytuł przedsiębiorstwa „Fair Play", nieprzerwanie od roku 2001 roku. Oprócz certyfikatów, zdobywało również nagrody dodatkowe - w 2003 roku był to Złoty Certyfikat "Przedsiębiorstwo Fair Play", przyznawany trzykrotnym laureatom programu, w 2005 roku - Złotą Statuetkę, nagrodę specjalną dla tych przedsiębiorstw, które uzyskały tytuł po raz piąty i w 2006 roku - Brązowy Laur – za szósty z rzędu tytuł i certyfikat.
Celem tego programu jest promocja etyki w działalności przedsiębiorców, wspieranie rozwoju firm poprzez promowanie przedsiębiorstw działających zgodnie z prawem i zasadami etyki, poprawianie wizerunku przedsiębiorstw polskich, zachęcanie firm w Polsce do zachowań etycznych i wprowadzania stosownych zmian w wewnętrznej organizacji pracy oraz podjęcia szkoleń w tym zakresie.
- Mamy przekonanie, że korzystając z uprawnienia do posługiwania się logo Fair Play w naszej działalności, sygnalizujemy klientom, kontrahentom, społeczeństwu, iż jesteśmy zweryfikowani jako firma kierująca się rzetelnością i zasadami etyki, stosująca normy uczciwego postępowania, dotrzymująca podjętych zobowiązań, a współpraca z nami nie jest obciążona ryzykiem. Zwiększa to zaufanie do przedsiębiorstwa zarówno kontrahentów, klientów jak i pracowników – mówi Julian Pilszczek, prezes MPK SA w Krakowie.
Certyfikat „Fair Play” jest jednocześnie dla krakowskiego przewoźnika zobowiązaniem do jeszcze bardziej wytężonych działań w kierunku świadczenia usług na najwyższym poziomie, aby sprostać coraz większym wymaganiom pasażerów.