Aktualności

23.12.2010

MPK S.A. w Krakowie po raz 10. Fair Play

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie po raz dziesiąty uzyskało prestiżowy tytuł przedsiębiorstwa „Fair Play". Tym samym po raz kolejny został doceniony wysiłek krakowskiego przewoźnika w dążeniu do świadczenia usługi na najwyższym poziomie.

Celem  programu Fair Play jest bowiem promocja etyki w działalności przedsiębiorców, wspieranie rozwoju firm poprzez promowanie przedsiębiorstw działających zgodnie z prawem i zasadami etyki, poprawianie wizerunku przedsiębiorstw polskich, zachęcanie firm w Polsce do zachowań etycznych i wprowadzania stosownych zmian w wewnętrznej organizacji pracy oraz podjęcia szkoleń w tym zakresie.

MPK S.A.  uzyskuje tytuł przedsiębiorstwa „Fair Play", nieprzerwanie od roku 2001 roku. Oprócz certyfikatów, zdobywaliśmy również nagrody dodatkowe - w 2003 roku był to Złoty Certyfikat "Przedsiębiorstwo Fair Play", przyznawany trzykrotnym laureatom programu, w 2005 roku - Złotą Statuetkę, nagrodę specjalną dla tych przedsiębiorstw, które uzyskały tytuł po raz piąty i w 2006 roku - Brązowy Laur – za szósty z rzędu tytuł i certyfikat.

Certyfikat Fair Play to dla krakowskiego MPK S.A. przede wszystkim zobowiązanie do jeszcze bardziej wytężonych działań w kierunku świadczenia usług na najwyższym poziomie tak, aby sprostać coraz większym wymaganiom naszych pasażerów.