Aktualności
Odznaki „Lidera Jakości” dla najlepszych kierowców, motorniczych i inspektora ruchu MPK
Zarząd MPK S.A. w Krakowie już po raz 16 wyróżnił najlepszych pracowników wśród motorniczych, kierowców i inspektorów ruchu wręczając im specjalne odznaki „Lidera Jakości”.
Otrzymały je osoby, które nie spowodowały ani jednej kolizji lub wypadku, wyróżniające się kulturą zachowania i komunikowania się z pasażerami oraz dyspozycyjnością. Odznaki „Lidera Jakości” podczas uroczystego spotkania z pracownikami w czwartek, 3 października wręczył Grzegorz Dyrkacz, wiceprezes zarządu MPK SA w Krakowie. Otrzymali je:
- Jerzy Marchwiarz z zajezdni autobusowej Bieńczyce,
- Zbigniew Chyla z zajezdni autobusowej Płaszów,
- Paweł Zapiór z zajezdni autobusowej Wola Duchacka,
- Ewa Marzec z zajezdni tramwajowej Nowa Huta,
- Henryk Duszyk z zajezdni tramwajowej Podgórze
- Marcin Wolko, inspektor ruchu MPK S.A. w Krakowie.
- Wszystkim nagrodzonym należą się duże gratulacje, bo tytuł „Lidera Jakości” wcale nie jest łatwo zdobyć. W sumie do tej pory, a więc przez 16 lat istnienia tej odznaki trafiły one do zaledwie 96 pracowników MPK S.A. w Krakowie. Są to najlepsi pracownicy poszczególnych zajezdni tramwajowych i autobusowych, którzy wzorowo wywiązywali się ze swoich obowiązków, a na ich pracę nie poskarżył się żaden z pasażerów korzystających z komunikacji miejskiej – podkreślał podczas spotkania Grzegorz Dyrkacz, wiceprezes zarządu MPK SA w Krakowie.
Posiadanie odznaki „Lidera Jakości” wiąże się nie tylko ze sporym wyróżnieniem i prestiżem, ale także z nagrodą finansową.
Podczas spotkania dodatkowo zostali wyróżnieni pracownicy, którym niewiele zabrakło, aby to one okazały się tymi najlepszymi. Nominowani do odznaki „Lidera Jakości” byli w tym roku: Jarosław Mrożek z zajezdni autobusowej Bieńczyce, Alicja Tomalczyk z zajezdni autobusowej Płaszów, Grzegorz Matykiewicz z zajezdni autobusowej Wola Duchacka, Piotr Mech z zajezdni tramwajowej Nowa Huta, Agnieszka Murdza – z zajezdni tramwajowej Podgórze i Roman Żaba – inspektor ruchu MPK.
MPK SA od wielu lat nagradza swoich pracowników, nie tylko za profesjonalne wykonywanie swoich zadań, ale także za odwagę, poświęcenie i empatię, jaką się wykazują ratując innym zdrowie, a nawet życie.