Ważne: Strona www.mpk.krakow.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.

Sprawdź ważność biletu

Rodzaj karty
Data* (RRRR-MM-DD)
Nr klienta/albumu
Nr karty KKM
* Pokazywane są wszystkie bilety ważne w danym dniu i wszystkie późniejsze
Jakie dane wpisać aby sprawdzić ważność?

Sonda

Co jest najważniejszym elementem wyposażenia nowych autobusów MPK SA:

drukuj zwiększ czcionkę czcionka standardowa zmniejsz czcionkę

Co warto wiedzieć

  1. Cena minimalnego zlecenia wynajmu autobusu lub tramwaju obejmuje: do 3 godzin wynajmu pojazdu i do 54 km. Czas wynajmu pojazdu oraz przejechane kilometry są liczone od wyjazdu pojazdu z zajezdni (do miejsca rozpoczęcia świadczenia usługi) do powrotu (do zajezdni).
     
  2. W przypadku realizacji przewozu lub jego części w porze nocnej tj. pomiędzy 22:00 a 6:00, dolicza się dodatek w wysokości 20% do ceny usługi.
     
  3. Świadczenie usług przewozowych objęte jest podatkiem VAT w wysokości 8%.
     
  4. Dopuszcza się rezygnację ze zlecenia lub jego modyfikację w terminie do 48 godzin przed ustalonym terminem jego realizacji. W razie rezygnacji ze zlecenia w czasie krótszym niż 48 godzin zamawiający ponosi koszt odpowiadający 50% wartości minimalnego zlecenia.
     
  5. Informację o rezygnacji ze zlecenia lub jego modyfikacji przyjmuje się pod numerami tel.:
    przez całą dobę - tel.- 012-254-13-04, fax 012-254-14-91 (Główna Dyspozytornia Ruchu MPK),
    w Dziale Zarządzania Ruchem MPK S.A., w godz. 7:00-15:00 fax/tel 012-254-14-02 lub 012-254-13-47

     
  6. Rezygnacji ze zlecenia lub jego modyfikacji może dokonać osoba do tego upoważniona (wymieniona na druku zlecenia).
     
  7. Zamówienie przewozu można dokonać: osobiście na ul. Brożka 3 i św. Wawrzyńca 13, droga pocztową lub faksem składając zamówienie na adres Dyrekcji MPK S.A. w Krakowie 30-347 Kraków, ul. J. Brożka 3 zamieszczając dane osoby uprawnionej do zmian i jej telefon oraz oświadczenie następującej treści:
    "Oświadczam, że znane mi są aktualne ceny i obowiązujące zasady wynajmu pojazdów z MPK S.A. w Krakowie, jednocześnie wyrażam zgodę na wystawienie i przesłanie faktury VAT bez mojego podpisu".

     
  8. Opłata za zlecenie naliczana jest wg cennika obowiązującego w dniu realizacji usługi przewozowej.
     
  9. W przypadku konieczności zabezpieczenia przejazdu wynajmowanych pojazdów przez służby nadzoru ruchu, możliwe jest naliczenie dodatkowych kosztów do zlecenia.
     
  10. W przypadku zanieczyszczenia lub uszkodzenia pojazdu podczas usługi transportowej, zamawiający ponosi dodatkowe koszty związane z posprzątaniem lub naprawą pojazdu.
     
  11. Istnieje możliwość wejścia na teren Stacji Obsługi w celu przygotowania pojazdu (np. udekorowania) przed usługą transportową za dodatkową odpłatnością w wysokości 36,90zł brutto.
     
  12. Przyjmowanie zleceń oraz szczegółowe informacje: Dział Zarządzania Ruchem - MPK S.A, ul. św. Wawrzyńca 13, parter, pok. 10 (okienko po lewej stronie od wejścia); od pon. do pt. w godz. 7:00-15:00, tel. 012-254-13-47 Uwaga! Osoby fizyczne mogą składać zamówienia wyłącznie osobiście.
Wszelkie prawa zastrzeżone MPK Kraków 2013
realizacja Ideo powered by: Edito CMS