Ważne: Strona www.mpk.krakow.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.

Sprawdź ważność biletu

Rodzaj karty
Data* (RRRR-MM-DD)
Nr klienta/albumu
Nr karty KKM
* Pokazywane są wszystkie bilety ważne w danym dniu i wszystkie późniejsze
Jakie dane wpisać aby sprawdzić ważność?

Sonda

Co jest najważniejszym elementem wyposażenia nowych autobusów MPK SA:

Menu dla Pasażera - szczegóły

drukuj zwiększ czcionkę czcionka standardowa zmniejsz czcionkę

Wagon 405N

Tramwaj 405N

Wagon tramwajowy 405 N jest prototypowym wagonem powstałym w wyniku modernizacji trzech wagonów 105N na jednopowierzchniowy pięcioczłonowy tramwaj o długości 40,5 m. Dwa spośród pięciu członów są niskopodłogowe. Wagon jest wyposażony w asynchroniczny napęd.

Dane techniczne

Napięcie zasilające w sieci trakcyjnej 600V DC.

 

Wymiary

długość pojazdu z urządzeniem zderzakowym

40 570 mm

szerokość pojazdu

2 354 mm

wysokość pojazdu z nadbudową dachową

3 750 mm

wysokość podłogi nad główką szyny:

 

- nad wózkami napędowymi

915 mm

- w strefie niskopodłogowej

365 mm

 

 

 

 

 

 

 

 

Oferta miejsc

miejsca siedzące dla pasażerów

57

 

miejsca stojące dla pasażerów

240

razem

297

masa pojazdu

masa własna pojazdu

63 500 kg

 

 

masa całkowita

 

 

 

 

 

Wózki

odległość między osiami

1 900 mm

średnica koła:

 

 - nowego

650 mm

 

 

rozstaw toru

1 435 mm

rozstaw czopów skrętu

5200 /8400 /5600 /8400 /5200 mm

Makymalna prędkość

 

70 km/h

Napęd

12 x 50 kW, chłodzenie powietrzem, asynchroniczne silniki prądu trójfazowego

Sterowanie

selektywne na każdy wózek

Technika kierowania


hamulec szynowy elektromagnetyczny 12 x 60 kN

Ogrzewanie/nadmuch/klimatyzacja

 

 

Wszelkie prawa zastrzeżone MPK Kraków 2013
realizacja Ideo powered by: Edito CMS