Jak zamówić i skorzystać z Tele-Busa?

Jak zamówić i skorzystać z Tele-busa ?

 

 

1.     Zadzwoń do dyspozytorni Tele-bus pod jeden z dwóch numerów: 800 54 17 17;

      12 254 17 17

2.    Podaj dyspozytorowi swoje imię i nazwisko lub kod klienta, jeśli dokonałeś już rejestracji,
a następnie

a.     wskaż czas (dzień, godzinę), wybrany przystanek, z którego chciałbyś wyruszyć oraz przystanek docelowy, lub

b.    wskaż czas (dzień i godzinę), w którym chciałbyś się znaleźć na przystanku docelowym oraz przestanek, z którego chcesz rozpocząć podróż

c.     poczekaj na potwierdzenie dyspozytora i numer Tele-busa , do którego masz wsiąść

3.     Udaj się na wskazany przez siebie przystanek w odpowiednim czasie i wsiądź do niebiesko-zielonego Tele-busa o wskazanym numerze.

 

  

 

Ile kosztuje przejazd Tele-busem?

 

W Tele-busie obowiązują te same rodzaje biletów, co w regularnym transporcie miejskim, z zachowaniem wszystkich ulg przysługującym poszczególnym grupom pasażerów. Podobnie jak w regularnym transporcie u kierowcy można nabyć wyłącznie bilety godzinne za odliczoną kwotę.  Ponadto w Tele-busie zachowują ważność okresowe bilety sieciowe (na wszystkie linie) oraz okresowe bilety na linie autobusowe: 123, 125, 127, 128, 158 oraz 221.