Ważne: Strona www.mpk.krakow.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.

Sprawdź ważność biletu

Rodzaj karty
Data* (RRRR-MM-DD)
Nr klienta/albumu
Nr karty KKM
* Pokazywane są wszystkie bilety ważne w danym dniu i wszystkie późniejsze
Jakie dane wpisać aby sprawdzić ważność?

Sonda

Co jest najważniejszym elementem wyposażenia nowych autobusów MPK SA:

drukuj zwiększ czcionkę czcionka standardowa zmniejsz czcionkę

Zasady emisji

01.09.2010 12:00:00 Zasady emisji

Autor: admin

Spoty reklamowe wraz z materiałem niekomercyjnym, tworzą program sekwencyjny o długości około 12 minut emitowany wewnątrz autobusu. Długość jednego standardowego modułu reklamowego wynosi 30 sekund. Program sekwencyjny trwa około 12 minut i składa się z kilkunastu modułów. Program, emitowany jest średnio 12 godzin na dobę. Przy tych założeniach spot reklamowy zostanie wyemitowany minimum 50 razy w ciągu 1 doby. Według badań MPK pasażer komunikacji miejskiej przebywa średnio w autobusie około 12 minut.

 

STANDARDOWA DŁUGOŚĆ KAMPANII REKLAMOWEJ:

 

  • tygodniowa
  • dwutygodniowa
  • czterotygodniowa

 

FORMAT MATERIAŁU ŹRÓDŁOWEGO:

Plik Video: MPEG-2

Rozdzielczość typowa dla DVD tj. 720x576

Proporcje obrazu 4:3

Margines prawy i lewy 2 cm

lub

Plik Video: AVI

Rozdzielczość pliku 1200x568

Kodowanie: xvid

 

Aby zaprezentować swoją reklamę na naszym nośniku wypełnij i prześlij nam poniższy formularz:

Pliki

zamowienie-bus-tv.pdf

Rozmiar: 69,00KB

Wszelkie prawa zastrzeżone MPK Kraków 2013
realizacja Ideo powered by: Edito CMS