Ważne: Strona www.mpk.krakow.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.

Sprawdź ważność biletu

Rodzaj karty
Data* (RRRR-MM-DD)
Nr klienta/albumu
Nr karty KKM
* Pokazywane są wszystkie bilety ważne w danym dniu i wszystkie późniejsze
Jakie dane wpisać aby sprawdzić ważność?

Sonda

Jakie było najważniejsze wydarzenie komunikacyjne w 2016 roku:

drukuj zwiększ czcionkę czcionka standardowa zmniejsz czcionkę

Scania OMNI CITY przegubowa

Autobusy przegubowe Scania OMNI CITY dostarczono w 2001 i 2003 roku. Są one wyposażone w silniki EURO II i EURO III oraz automatyczne 4 biegowe skrzynie biegów ZF. Silnik jest umieszczony podobnie jak w starszych Scaniach poprzecznie pionowo i podobnie jak w modelach solo z prawej strony z tyłu autobusu znajduje się szafa z chłodnicami. Autobusy te od początku są eksploatowane przez zajezdnię i stację obsługi w Płaszowie.  

Scania Omnicity na końcówce Cmentarz Batowice  (Fot. Tomasz Czauderna)

Scania Omnicity na Rondzie Grunwaldzkim (Fot. Tomasz Czauderna) 

 

 

Scania OMNI CITY

CN94 UA 

 

 

 

 

 

1.

Wielkość

-

MEGA -przegubowy 4 drzwiowy

2.

Rodzaj

-

Niskopodłogowy

3.

Długość

mm

18000

4.

Szerokość

mm

2550

5.

Wysokość

mm

2960 (3019)

6.

Rozstaw osi (PE184- PE195)

mm

5250+6750

7.

Masa własna

kg

16900

8.

Masa całkowita

kg

28000

9.

Miejsca pasażerskie ogółem nominalnie

pas.

174

10.

Miejsca siedzące nominalnie

pas.

44

11.

Wysokość podłogi między osiami

mm

400

12.

silnik

 

SCANIA 8974cm3 191 kW (260KM)/2200 obr./min, 1180Nm/ 1300 obr./min

13.

Usytuowanie silnika

-

Tylne poprzeczne, silnik stojący, pochylony

.

 

 

 

Lp.

 

 

 



 

Wszelkie prawa zastrzeżone MPK Kraków 2013
realizacja Ideo powered by: Edito CMS