Ważne: Strona www.mpk.krakow.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.

Sprawdź ważność biletu

Rodzaj karty
Data* (RRRR-MM-DD)
Nr klienta/albumu
Nr karty KKM
* Pokazywane są wszystkie bilety ważne w danym dniu i wszystkie późniejsze
Jakie dane wpisać aby sprawdzić ważność?

Sonda

Jakie było najważniejsze wydarzenie komunikacyjne w 2016 roku:

drukuj zwiększ czcionkę czcionka standardowa zmniejsz czcionkę

MAN NG 313

Autobusy MAN NG 313 zostały zakupione w 2001 roku. Zakupiono wtedy 10 sztuk i była to jedyna dostawa. Od początku pojazdy te są eksploatowane przez zajezdnię i stację obsługi autobusów Bieńczyce. Posiadają silnik leżący umieszczony podłużnie pod podłogą pod siedzeniami z lewej strony tylnej części. Są wyposażone w automatyczną 5 biegową skrzynię biegów ZF. W późniejszym okresie eksploatacji zamontowano w nich automaty biletowe. Autobusy te można spotkać na większości linii obsługiwanych taborem przegubowym. Zajezdnia Bieńczyce wysyła je na przemian z Solarisami U18.

 

MAN NG313 na terenie Stacji Obsługi Autobusów Bieńczyce. (Fot. Michał Legutko)

MAN NG 313 na ul. Kurniki (Fot. Tomasz Czauderna)

 

Dane pojazdu

 

 

MAN NG 313

 

 

 

 

 

 

1.

Wielkość

-

MEGA - 4 drzwiowy

2.

Rodzaj

-

Niskopodłogowy

3.

Długość

mm

17950

4.

Szerokość

mm

2500

5.

Wysokość

mm

2758

6.

Rozstaw osi

mm

5105+6770

7.

Masa własna

kg

15600

8.

Masa całkowita

kg

27800

9.

Miejsca pasażerskie ogółem nominalnie

pas.

156

10.

Miejsca siedzące nominalnie

pas.

46

11.

Wysokość podłogi między osiami

mm

340

12.

silnik

 

MAN 11967cm3 228kW (310KM)/2000 obr./min, 1250Nm/800-1300obr./min

13.

Usytuowanie silnika

-

Na zwisie tylnym, leżący, podłużnie

 

 

 

 

Lp.

 

 

 


 

Wszelkie prawa zastrzeżone MPK Kraków 2013
realizacja Ideo powered by: Edito CMS