Ważne: Strona www.mpk.krakow.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.

Sprawdź ważność biletu

Rodzaj karty
Data* (RRRR-MM-DD)
Nr klienta/albumu
Nr karty KKM / KK
* Pokazywane są wszystkie bilety ważne w danym dniu i wszystkie późniejsze
Jakie dane wpisać aby sprawdzić ważność?

Sonda

Co było najważniejszym wydarzeniem w komunikacji miejskiej w 2018 roku:

drukuj zwiększ czcionkę czcionka standardowa zmniejsz czcionkę

Aktualności

09.01.2019 Uprawnienia Karty Krakowskiej posiada już ponad 150 tys. mieszkańców Krakowa

 

 

Od 1 lipca 2018 roku do 8 stycznia 2019 roku drogą elektroniczną zostało złożonych 61 359 wniosków o wydanie Karty Krakowskiej.  Więcej, bo aż 69 664 osób złożyło wnioski papierowe. W sumie do tej pory zostało wydanych 74 161 kart plastikowych. W związku z tym, że rodzice mogą do swoich wniosków dodawać również wnioski o kartę dla swoich dzieci, to w sumie te uprawnienia objęły już 150 200 osób.

Coraz więcej osób pobiera także aplikację mobilną Karty Krakowskiej, która jest dostępna od 24 grudnia 2018 roku. Do tej pory robiło to już 2 786 osób. Użytkowników iPhone’ów na pewno ucieszy wiadomość, że także oni mogą już korzystać z tej aplikacji.

Aplikacja Karty Krakowskiej jest bezpłatna i ułatwia zakup i okazywanie biletu podczas kontroli. Aby ją pobrać wystarczy w wyszukiwarce w internetowym sklepie wpisać jej nazwę: „Karta Krakowska”. Po zainstalowaniu trzeba się zalogować podając ten sam adres mailowy i to samo hasło, które zostało podane podczas składania wniosku i zakładania konta mobilnej Karty Krakowskiej. Użytkownicy, którzy mają już status mieszkańca i korzystają z mobilnej Karty Krakowskiej (mKK) mogą sprawdzić ważność biletów mobilnych, mogą zakupić nowy bilet, mogą także generując kod okazać bilet podczas kontroli.

Trzeba jednak pamiętać, że aplikacja KK wyświetla tylko bilety zakupione na mobilną Kartę Krakowską (mKK). Nie wyświetla biletów kupionych w automatach biletowych na plastikowych kartach KKM, KK, MKA, KKR. Nie wyświetla także biletów zakupionych przez stronę eBilet na nośniki plastikowe oraz biletów zakupionych przez mKKM i iMKA. Osoby, które wnioskowały jednocześnie o nośnik plastikowy i mobilny Karty Krakowskiej (mKK i KK) mogą kupować imienne bilety okresowe na dowolnym z tych nośników pamiętając o tym, że bilety w okresie swojej ważności nie mogą migrować z nośnika plastikowego na mobilny i odwrotnie tj. bilet kupiony na nośniku plastikowym pozostanie na nim do końca jego ważności i może być okazywany do kontroli wyłącznie na karcie plastikowej. Osoby, które wnioskowały o nośnik KKM, mKKM, MKA, KKR mogą złożyć wniosek o zmianę nośnika na Kartę Krakowską (specjalny formularz jest dostępny na stronie www.kk.krakow.pl).

Przypomnijmy, że mieszkańcy z Kartą Krakowską kupują bilety okresowe tańsze o 20 proc. Karta upoważnia również do rabatów w miejskich instytucjach kultury i u partnerów prywatnych, którzy przystąpili do programu (pełna lista partnerów jest dostępna na stronie www.kk.krakow.pl). 

 

Wszelkie prawa zastrzeżone MPK Kraków 2013
realizacja Ideo powered by: Edito CMS