Ważne: Strona www.mpk.krakow.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych, statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.

Sprawdź ważność biletu

Rodzaj karty
Data* (RRRR-MM-DD)
Nr klienta/albumu
Nr karty KKM
* Pokazywane są wszystkie bilety ważne w danym dniu i wszystkie późniejsze
Jakie dane wpisać aby sprawdzić ważność?

Sonda

Co jest najważniejszym elementem wyposażenia nowych autobusów MPK SA:

drukuj zwiększ czcionkę czcionka standardowa zmniejsz czcionkę

Aktualności

07.11.2017 Najlepsi pracownicy MPK odebrali odznaki „Lidera Jakości”


Zarząd MPK SA w Krakowie już po raz dziewiąty wyróżnił najlepszych pracowników wśród motorniczych, kierowców i inspektorów ruchu wręczając im specjalne odznaki „Lidera Jakości”. W tym roku te wyróżnienia trafiły do pięciu osób.

Odznaki „Lidera Jakości otrzymali: Paweł Brzeziński z zajezdni autobusowej Bieńczyce, Paweł Wiła z zajezdni autobusowej Płaszów, Mirosław Zatorski z zajezdni autobusowej Wola Duchacka, Mirosław Jaźwiec z zajezdni tramwajowej Nowa Huta, Józef Tkaczuk z zajezdni tramwajowej Podgórze.

Są to osoby, które wzorowo wywiązywały się ze swoich obowiązków, nie spowodowały kolizji, ani wypadku. Co więcej, na ich pracę nie poskarżył się żaden z pasażerów korzystających z komunikacji miejskiej.

Poza tymi osobami wyróżnienia trafiły także do motorniczych i kierowców, którzy podczas swojej pracy pomogli w odnalezieniu zaginionych osób (Andrzej Jastrzębowski, Grzegorz Gaczorek, Krzysztof Stachak, Mirosław Lipiński, Monika Modrowska), zatrzymali sprawcę dewastacji tramwaju (Grzegorz Tytko), pomogli przy gaszeniu płonącego samochodu osobowego (Krzysztof Piekaj, Paweł Daniec) oraz udzielali pierwszej pomocy rannym (Sebastian Ulatowski).

Pisma i listy gratulacyjne, w tym także od Prezydenta Krakowa Jacka Majchrowskiego trafiły także do trzech kierowców reprezentujących krakowskiego przewoźnika w VII Ogólnopolskim Konkursie Kierowców Komunikacji Miejskiej o Puchar Prezesa Izby Gospodarczej Komunikacji Miejskiej, który został zorganizowany w dniach 19-20 października 2017 roku w Płocku.

- Każda z wyróżnionych osób zasługuje na szczególne uznanie. Cieszę się, że możemy docenić i nagrodzić naszych najlepszych pracowników, którzy każdego dnia perfekcyjnie wykonując swoją pracę gwarantują naszym pasażerom bezpieczną i komfortową podróż. Staramy się jednak doceniać nie tylko te osoby, które bez zarzutu wykonują swoje służbowe obowiązki, ale także tych, którzy są gotowi zatrzymać autobus, tramwaj, aby przyjść z pomocą rannemu pasażerowi czy też pomóc Policji i rodzinie w odnalezieniu zagubionych dzieci  – mówił podczas spotkania Grzegorz Dyrkacz, członek zarządu MPK SA w Krakowie ds. Zarządzania Przewozami.

Tylko w tym roku pracownicy MPK SA aż 17 razy pomagali w odnalezieniu zaginionych osób. To właśnie dzięki spostrzegawczości kierowców, motorniczych i inspektorach ruchu zaginione dzieci lub chore starsze osoby mogły szybko wrócić do swoich rodzin.

Za pomoc w poszukiwaniach zaginionych osób podziękował pracownikom krakowskiego przewoźnika także Komendant Miejski Policji w Krakowie inspektor Rafał Leśniak.

- Bardzo doceniamy rolę kierowców, motorniczych i inspektorów ruchu MPK, którzy pomagają nam w poszukiwaniu zaginionych. To często ich zasługa, że bardzo szybko możemy powiadomić zrozpaczone rodziny o odnalezieniu dziecka, czy osoby starszej – mówił podczas spotkania inspektor Rafał Leśniak, Komendant Miejski Policji w Krakowie. 

Przypomnijmy, że odznaka „Lider Jakości” po raz pierwszy została przyznana w 2009 roku. Trzeba podkreślić, że otrzymanie odznaki „Lidera Jakości” wcale nie jest proste.  Lider to osoba, która dba o bezpieczeństwo i komfort wszystkich pasażerów.  Dlatego właśnie nagrody nie może otrzymać ktoś, kto spowodował kolizję lub wypadek. Ponadto przed przyznaniem wyróżnienia bardzo skrupulatnie jest oceniana kultura zachowania i komunikowania się z pasażerami oraz dyspozycyjność. W sumie do tej pory takie odznaki trafiły do ponad 50 pracowników MPK SA.

 

 

 

Wszelkie prawa zastrzeżone MPK Kraków 2013
realizacja Ideo powered by: Edito CMS